Bamsen, der ikke er en del af mængden

Bamsen, der ikke er en del af mængden

Build a Bear er et koncept, der har været i gang i Danmark i mange år. Ved hjælp af dette koncept kan børn lave deres helt egen bamse – og de er vilde det. Bamsen bliver ofte barnets bedste ven og sovedyr, der skal med alle vegne. Det smarte ved Build a Bear er, at bamsen ikke bare er en i mængden. Den er barnets helt egen personlige bamse.

Lav bamsen derhjemme

Det kan blive en rigtig hyggelig dag, hvis du og dit barn beslutter jer for at lave en Build a Bear-bamse hjemme i køkkenet eller stuen. I behøver nemlig slet ikke at tage hen til en af Build a Bears-butikker, men kan i stedet vælge at bygge en bamse uden at forlade hjemmet.

Bestil en Build a Bear-bamse online

Hvis du ønsker at bygge en bamse sammen med dit barn, kan I blot sætte jer foran en computer for at bestille bamsen online. I kan herved købe lige præcis den bamse, som dit barn drømmer allermest om. Når det er på plads, kan I sammen glæde jer til det forestående projekt samt til, at posten kommer forbi med drømmebamsen.

Gør det til en hyggelig aktivitet

Det er en god idé, at du og dit barn sammen har planlagt den dag, hvor bamsen skal laves. Hvordan skal I hygge jer, når I skal lave bamsen? Skal I have varm kakao og boller? Skal den færdige bamse inviteres til selskab med masser af pandekager, frugt, sodavand og is eller hvordan skal det foregå?