66 North klæder dig varmt og tørt på

66 North klæder dig varmt og tørt på

Vil du være sikker på at holde varmen, når vinteren kommer over os, er 66 north det helt rigtige valg i varmt tøj. Som et af de førende brands producerer de outdoorbeklædning, der både er varmt, komfortabelt og moderne.

Ly for regn og blæst

Siden 1926 har 66 North været på markedet indenfor outdoorbeklædning. Navnet indikerer byen Súgandafjörd, hvilken berøres af polarcirklens breddegrad. Byen er stedet, hvor firmaet blev grundlagt med formålet om at producere tøj til de islandske fiskere og arbejdere, så de kunne holde vind og vand udenfor i komfortabelt tøj. Siden er 66 North blevet populær i hele landet, såvel som i udlandet. Siden 1926 har virksomheden udviklet et væld af nye produkter, hvorfor du i dag kan finde et stort og alsidigt udvalg hos Campz.dk, der blandt andet indeholder softshelljakker, regnjakker, T-shirts og hatte.

Til det nordiske vejr

66 North er altså ikke længere bare et outdoorbrand til koldt og blæsende vejr. De kortærmede T-shirts er nemlig med til også at gøre beklædningen oplagt til varmere dage, hvilket betyder, at du både kan blive klædt bedst muligt på, hvad end du skal på vandretur, fisketur, arbejde udendørs eller bare vil holde varmen i hverdagen. Produkterne er i flotte designs og fås til mænd og kvinder, og du kan finde et bredt udvalg hos Campz.dk, hvor kvalitet er i højsædet. Når du vælger 66 North, vælger du altså et brand med mere end 90 års erfaring indenfor outdoorbeklædning i Norden, så du kan trygt stole på, at du er klædt på til al slags vejr.