3 gode råd til børnefamilierne på Black Friday

3 gode råd til børnefamilierne på Black Friday

Det er ved at være den bedste tid på året, for Danmarks største tilbudsjægere - Black Friday. Black Friday falder sidst i november, og der er altid gode tilbud at finde. Der kan være rigtig mange penge at spare for børnefamilierne. For nogle børnefamilier, som er ekstra hårdt ramt af inflationen, så kan Black Friday være ekstra belejligt i år.

Vi kommer her med tre gode råd, til dig som gerne vil spare lidt ekstra, og have flere penge til julegaverne.

Hold øjne og ører åbne

Tilbud, tilbud, tilbud. Der er tilbud over alt, og på alverdens forskellige kategorier. Alt fra elektronik til sko er sat ned med store rabatter. Det kan være svært at danne sig et overblik over hvilke butikker, som har tilbud på Black Friday. Derfor kan det være en god idé at benytte hjemmesider, som holder øje med de bedste tilbud.

Derudover kan det være en god idé at holde øje med virksomhedernes sociale medier. Mange virksomheder benytter Facebook, Instagram og TikTok til deres Black Friday reklamer, og hvis der kun er et bestemt antal af én vare på tilbud, så er det med er være først.

Gem børnepengene

Børnepengene bliver udbetalt midt i oktober, og det kan være en god idé at holde fast på disse til Black Friday. Pengene rækker lidt længere, hvis man kan få gode rabatter på f.eks. julegaverne. Det kan for nogle være en god idé at opsætte et budget for dagen, så der ikke bliver brugt for meget.

Børnetøj på Black Friday har vist sig at være et af de steder hvor børnefamilier især kan spare mange penge. Her kan du finde alt fra festkjoler til juleaften, eller lækkert blødt hyggetøj, som kan bruges foran brændeovnen, på en kold vinterdag.

Ekstra meget at spare på dyrere tekstiler

Vi går ind i de kolde måneder i Danmark omkring samme tid som Black Friday finder sted. Der skal købes alt fra varmt vintertøj, vinterstøvler, huer og handsker til de små.

Der kan være ekstra mange penge at spare, for børnefamilierne der kigger efter at få deres børn klædt varmere på til vintersæsonen. Især børne-, og babytøj til vintersæsonen er ideel at købe på Black Friday. Vintertøj kan være dyrt, og derfor kan procentvise rabatter, på netop disse produkter, gavne ekstra godt for pengepungen op til jul. Ved at shoppe Flyverdragter på Black Friday kan du for eksempel spare en masse penge, grundet den høje normalpris.