​Down the Drain Group opruster kommercielt med ny Sales and Partner Manager

Eva Pasgaard skal forstærke den kommercielle del af Down the Drain Group yderligere og stå for at styrke og udvikle partnerskaber hos landets største uafhængige koncertarrangør

I en kontinuerlig indsats for at fremme partnerskaber og co-branding-samarbejder med erhvervslivet i Danmark har Down the Drain Group ansat Eva Pasgaard (38) som ny Sales and Partner Manager.

Eva har siden 2012 stået i spidsen for Brandts Klædefabrik, hvor hun har været ansvarlig for at samle kulturaktører, erhvervsliv og eksterne samarbejdspartnere i det eksklusive shopping-kvarter i Odense, der favner en lang række specialbutikker, biograf, Studenterhus, events og arrangementer, kunst og kultur året rundt.

Som indfødt fynbo, bosiddende i Odense og en vigtig spiller i byens kulturelle miljø bliver Evas primære fokusområde Tinderbox. Men i sin nye rolle skal Eva desuden fremadrettet være med til at udvikle eksisterende partnerskaber og co-branding-samarbejder i alle dele af Down the Drain Group (festivalerne NorthSide, Tinderbox og Haven Festival samt koncertvirksomheden Beatbox Entertainment) samt være med til at styrke udviklingen af det voksende salgs-team.

Down the Drain Group og særligt Tinderbox vækster markant i disse år. Med det følger et ønske og behov for at opruste den kommercielle indsats og styrke båndene til erhvervslivet på tværs af både festivaler og en-dags-koncerter.

- Eva har en solid baggrund i Odenses kulturliv og har på imponerende vis været med til at gøre Brandts Klædefabrik til et kulturelt samlingspunkt. Selvom Tinderbox er en festival, der lever op til høje internationale standarder, er og skal den samtidig være stærkt forankret i sin hjemby og være med til at fremme lokalmiljøet. Jeg er sikker på, at Eva vil styrke den forankring og samtidig løfte Down The Drain Groups kommercielle satsning til nye højder, siger Helena Rudolph, Kommerciel Chef i Down the Drain Group.

- Jeg elsker Odense, og brænder for at være med til at udvikle byen og sætte den på landkortet. Mine 7 år i Brandts Klædefabrik har været fantastiske, og det har været spændende at igangsætte en masse nye tiltag og være med til at udvikle området. Odense har igennem de seneste år i den grad rykket sig og blevet en by, som folk er stolte af at bo i. For mig har Tinderbox været med til at skabe denne bystolthed, og jeg er derfor stolt af at blive en del af festivalen og være med til at udvikle den yderligere. Jeg ser en masse lavthængende frugter og udviklingspotentiale i forhold til at knytte virksomheder tættere på festivalen og opbygge strategiske samarbejder. Jeg kan ikke vente med at komme i gang, siger Eva Pasgaard.

Eva Pasgaard tiltræder sin nye stilling 8. januar 2019 og vil beholde Odense som sin primære base i forhold til sine nye arbejdsopgaver.

Eva Pasgaard (udvalgt CV):

Erhvervserfaring:

2012-2018 - Manager, Brandts Klædefabrik, KD Selskaberne A/S

2005-2012 - Marketingchef, Thule Trailers A/S – Brenderup

Bestyrelsesposter:

2017-i dag - Bestyrelsesmedlem, Jam Days

2012-i dag - Bestyrelsesmedlem, Brugerforeningen Brandts Klædefabrik

2016-2018 - Medlem, Rådet for Socialt Udsatte

2016-2018 - Mentor, Odense Host Programme

2015-2018 - Bestyrelsesmedlem, Odense Erhvervsklub

2014-2017 - Bestyrelsesformand, Elite Teater

Down the Drain Group er Danmarks største uafhængige koncertarrangører og står blandt andet bag festivalerne NorthSide, Tinderbox og Haven Festival. Down The Drain Group er desuden ejere af Beatbox Entertainment, der blandt andet står bag to udsolgte koncerter med Ed Sheeran i Tusindårsskoven i juli 2019.

Eva Pasgaard kan kontaktes for kommentarer på tlf. 40261578.

• down the drain
  • northside
  • tinderbox
  • haven festival
  • beatbox entertainment

Down the Drain Group står bag NorthSide, Tinderbox og Haven Festival samt Beatbox Entertainment.

Pressekontakt 92829297

Beatbox Entertainment bliver til Down The Drain Concerts

Som et led i vækststrategien for Nordens største uafhængige koncertarrangør, Down The Drain Group, føjer koncernen Mads Sørensen til ledelsen og ændrer navnet på datterselskabet Beatbox Entertainment til Down The Drain Concerts.