Instant Glow - Triple Peel Mask, ny eksfolierende ansigtsmaske fra Löwengrip med AHA, enzymer og mekanisk peeling.

Fåjeblikkelig glød med Löwengrips tredobbelte peeling - Instant Glow – Triple Peel Mask. En glød-boostende og udglattende ansigtsmaske der fremmer fornyelsen af hudceller. Produktet eksfolierer på tre måder med AHA-syre, ananasenzymer og mekanisk peeling med fine korn af cellulose og silicium. Resultatet er en klar og frisk hud med maksimal glød og udtråling.

Triple-acting ansigtsmaske, der eksfolierer på tre niveauer
I maj 2022 indtager den nye Triple Peel Mask sin plads i Löwengrips glød-boostende hudplejeserie Instant Glow. Den tredobbelte ansigtsmaske eksfolierer huden på tre måder med AHA-syre, ananasenzymer og mekanisk peeling med fine korn af cellulose og silicium. Triple Peel Mask eliminerer effektivt døde hudceller, minimerer synligheden af porer og stimulerer cellefornyelsen. Den glød forstærkende maske polerer samtidig hudens struktur, udglatter fine linjer og giver en øjeblikkeligt mere jævn hudtone.

Resultatet er en klar hud med maksimal glød. Det perfekte produkt at gribe, når du er ude efter øjeblikkelig glød!

"Med Instant Glow – Triple Peel Mask har vi udviklet en maske, der giver både direkte og langtidsholdbare resultater, udviklet i dialog med hudterapeuter og vores kunder. Direkte gylden glød, når den påføres, udviklet efter dialog med vores forbrugere, gør masken ekstra skøn ved anvendelse. Ingredienser, der arbejder langsigtet for at give dig en fantastisk glød, testet af hudterapeuter, får masken til at levere på vores løfte om ambitiøs skønhed. En maske, der giver dig en fantastisk glød - fra brug og langt ud over. En ny favorit!" – Fanny Sandström, Brand Director Löwengrip.

Den problemløsende og resultatorienterede ansigtsmaske har en fuldstændig fantastisk guldskinnende nuance, der forbedrer den sensoriske oplevelse med hver applikation. Instant Glow-seriens klassiske duft af grønne blade og banan med noter af verbena, appelsinblomst, bergamot og vanilje bidrager også til oplevelsen. Instant Glow – Triple Peel Mask er ligesom Löwengrips resterende sortiment 100% vegansk og udviklet og produceret i Sverige.

Aktive ingredienser til glød, fugt og elasticitet
De tre eksfolierende teknikker i Triple Peel Mask består af AHA-syre, ananasenzymer og mekanisk peeling med fine korn af cellulose og silicium. AHA-syre fjerner forsigtigt døde hudceller, udjævner og tilføjer glans. Ingrediensen stimulerer samtidig cellefornyelse og forbedrer hudens elasticitet, fylde og elasticitet, mens fine linjer og rynker minimeres. Ananasenzymer hjælper med at fjerne døde hudceller, mens fine korn af cellulose og silicium forsigtigt skræller mekanisk.

"Med den nye Triple Peel Mask får du ikke kun en peeling effekt på hudoverfladen, som en traditionel skrub opnår. Triple Peel Mask er et multifunktionelt hudplejeprodukt, der fjerner døde hudceller, stimulerer cellefornyelse, samtidig med at det fugter og øger hudens elasticitet. Brug af produktet resulterer i en mere jævn hudstruktur med mere glød og udtråling"
– Lina Poldahl, hudterapeut og underviser Löwengrip

Derudover findes Instant Glow-seriens glødgivende, fugtgivende og udglattende nøgleingredienser også i denne nyhed. Triple Peel Mask er beriget med C-vitamin, der tilføjer glød og udtråling, udjævner hudtonen og fremmer elasticiteten. Indholdet af niacinamid minimerer synligheden af porer og fine linjer, tilføjer en udglattende effekt og hjælper med at opretholde en stærk og afbalanceret hudbarriere. Fugtbindende glycerin låser fugt ind i huden og giver en langvarig fugtet effekt.

Øjeblikkelig glød til tilstoppet og livløs hud
Instant Glow - Triple Peel Mask er udviklet til at give øjeblikkelig glød til tilstoppet og livløs hud, der har brug for mere energi. Velegnet til alle hudtyper, der ønsker effektiv eksfoliering.

Vejl. pris 220 kr / 60 ml

• löwengrip
  • hudpleje

Dermarome - Nordens førende distributør inden for hudpleje og makeup.

I vores produktportefølje arbejder vi med følgende professionelle, håndplukkede brands; bareMinerals, ELEMIS, Aurelia, PRIORI, LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, Buxom, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter science, Mr & Mrs Tannie, LOVA SKIN og N.C.P.