Hjælp din hud med at komme i balance

Aurelia London Balancing Collection

Mød Aurelias nye serie skabt til en hud i ubalance, serien består af tre nye produkter Balance & Purify Citrus Cleanser, Balancing Ultra-Light Moisturiser, Probiotic Blemish Hero. Hvert produkt er udviklet til at passe ind i din eksisterende hudplejerutine, eller som en separat rutine til at rense din hud i dybden med og genoprette den indefra. De ultralette teksturer passer til alle hudtyper, og formuleringen af produkterne udnytter kraften fra probiotika sammen med en blanding af ingredienser til målrettet at behandle urenheder og give dig en jævn og strålende hudtone.

PROTIDA™ - Probiotika aktiverer hudens reparationsproces ved at bekæmpe inflammation for at beskytte, gendanne og afbalancere huden indefra, samt øge det naturlige hyaluronsyreniveau.

Balance & Purify Citrus Cleanser
Hold din hud i skak med Aurelias dybderensende, opfriskende og blidt skummende rens. Dette citrus-duftende produkt er fyldt med naturligt afledte ingredienser, samt PROTIDA™ -teknologien og salicylsyre, der bidrager til en ren og jævn hud, samtidig med at den beskyttes mod fremtidige udbrud. Og da det handler om balance, er denne formel beriget med et strejf af fugtgivende marulaolie og koldpresset baobabolie.

Vejl. pris 285kr/ 120 ml.

Balancing Ultra-Light Moisturiser
Aurelias luftige, lette creme fugtgiver din hud uden at tynge den. Glødgivende morbær og genoprettende PROTIDA ™ -teknologi møder salicylsyre og destilleret troldhassel i denne vægtløse creme, der hjælper med at dæmpe talgproduktionen, samtidig med at den giver huden en smuk glød. Den friske blomsterduft af mandarin, jasmin og tuberose giver dit sind et balancerende boost.

Vejl. pris 325 kr/50 ml.

Probiotic Blemish Hero
Aurelias første målrettede lokalbehandling til uren hud, kombinerer rensende porcelænsler med helende PROTIDA™ i en beroligende, korrigerende pasta, der bekæmper urenheder. Virker hurtigt uden at have en udtørrende effekt, vaskes let af, og kan bruges på modne urenheder, som en forebyggende foranstaltning eller til lokal behandling natten over.

Vejl. pris 195 kr/15 g.

Om Aurelia London
Aurelia London er et prisvindende, resultatorienteret probiotisk hudplejebrand, der kombinerer videnskabeligt beviste probiotiske ingredienser med kraftfulde botaniske ekstrakter. Aurelia er en pioner inden for probiotisk hudpleje. Deres probiotika virker ved at reducere celleskader og fremme produktionen af kollagen og hyaluronsyre, hvilket giver en plumpet og fugtgivet hud med en strålende glød. Aurelias hudpleje er produceret i England og er naturligt formuleret med bæredygtigt ekstraherede botaniske ingredienser. Den skræddersyede kombination af æteriske olier gør produkterne velegnede til alle hudtyper, også den følsomme.

• aurelia london
  • probiostisk hudpleje