Spain Talks- Omsorg for fremtiden- SAVE THE DATE

Deltag i den første "Spain Talks" begivenhed og prisuddeling i Stockholm – Omsorg for fremtiden

Det Spanske Turistkontor i Stockholm, kan sammen med turistkontorene i Helsinki, Oslo og København, annoncere den første "Spain Talks" begivenhed, som finder sted den 18. september 2024. Denne særlige begivenhed har til formål at fejre ekspertise, dedikation og innovation inden for bæredygtige turismepraksisser i den nordiske turismeindustri.

Konferencer og paneldiskussioner fremmer samarbejde
"Spain Talks" vil indeholde et omfattende program af rundbordsdiskussioner og præsentationer ledet af fremtrædende personer fra førende turistorganisationer og destinationer i både Spanien og de nordiske lande. Disse diskussioner vil fremme værdifuld vidensudveksling og samarbejde med henblik på at skabe en mere ansvarlig og bæredygtig fremtid for turisme.

Højdepunkter i Spain Talks Programmet
• Velkomsttale og Præsentation (14:00)

• Præsentation af Lonely Planet: Spanien Anerkendt som en Top Bæredygtig Destination i 2024 (14:50)

• Paneldiskussion: Indvirkning på Destinationer og Måling af Social Bæredygtighed (15:10)

• Præsentation om Tilgængelig og Inkluderende Turisme i Spanien (16:40)

• Paneldiskussion: Bedste Praksisser i Grøn Omstilling (17:00)

• Afslutningsceremoni og Konklusioner (18:00)

• Gallamiddag og Prisuddeling (19:00)

Registrer dig nu og bliv en del af Bæredygtighedsbevægelsen inden for Turisme

Deltag i en aften med inspiration, netværk og fejring sammen med ledere inden for bæredygtig turisme. Dette er en unik mulighed for at være en del af en begivenhed, der lover at forme fremtiden for ansvarlig turisme.

REGISTRER DIG HER

Spain Talks Awards Anerkender Bæredygtighedschampions
For at øge spændingen vil "Spain Talks" begivenheden også indeholde en prestigefyldt prisuddeling. Turespaña vil anerkende interessenter og partnere på det nordiske marked, hvis dedikation har bidraget væsentligt til fremme af bæredygtig turisme i Spanien.

Priskategorier:
• Mediepriser: Denne pris hylder det bedste indhold om bæredygtig turisme i Spanien, offentliggjort online eller offline mellem januar 2023 og maj 2024. Indholdet skal opfordre til refleksion over turismes bæredygtighed ved at fremhæve alternative, mindre befærdede destinationer eller fokusere på det materielle/immaterielle kulturarv og miljømæssige rigdom i spanske destinationer.

• Oplevelsespriser: Denne pris anerkender det bedste bæredygtige turismeprodukt, der fremmer pakker, oplevelser og tilbud, der fremhæver bæredygtig turisme i Spanien. Det vindende produkt vil vise en stærk forbindelse til lokal kultur, gastronomi, skikke, traditioner, natur og befolkningen i de spanske destinationer.

INDSEND DINE KANDIDATURE HER

Vi ser frem til at byde dig velkommen til denne betydningsfulde begivenhed i Stockholm!

Det Spanske Turistbureau i Danmark er en del af den statslige institution TURESPAÑA. Netværket af udenlandske turistkontorer består i øjeblikket af i alt 33 afdelinger, som er fordelt på 25 lande. Dets primære opgave er at fremme Spanien som en turistdestination gennem professionel markedsføring, med særligt fokus på samarbejde med den danske rejsebranche.