Uggerhøj Frederikshavn leverede 12 nye Citroën C3 Impress til DEKRA

Nye biler til DEKRAS køretekniske anlæg i Sæby og Skjern

Hos DEKRA klæder vi altid vores kursister bedst muligt på, og det er altid med sikkerheden i fokus, når vi sørger for de perfekte rammer for vores forløb. Sikkerheden er det brændstof, der driver os, og som en af de førende virksomheder inden for sikkerhed, gælder det naturligvis også, når vi investerer i nye biler til vores uddannelser.

Vi investerer hele tiden i nye biler, og det betyder også at det er vigtigt med gode samarbejder, så vi altid opretholder kvalitet og sikkerhed på højeste niveau. Derfor kan vi også glædeligt fortælle, at vi netop har investeret i 12 nye Citroën C3 Impress med Pure-Tech 83 HK-benzin motorer til vores køretekniske anlæg i både Skjern og Sæby.

Et sikkert samarbejde

Bilerne blev leveret af Uggerhøj i Frederikshavn, der gennem de seneste år har leveret over 40 biler til os i DEKRA. Vi har bl.a. fået leveret biler til vores taxa kurser, men nu er turen kommet til personbiler til køreteknisk anlæg.

”I DEKRA betragter vi kvalitet og sikkerhed som en reel fordel for os, vores kunder, vores interessenter, familier og venner. I alt, hvad vi laver, bidrager vi til kvalitet og sikkerhed, og det er derfor også vigtigt for os, at vores kursister får de bedste rammer under deres uddannelse”, udtaler Administrerende direktør i DEKRA Nordjylland og DEKRA Midtjylland, Karsten Trend Poulsen. N

Det er Uggerhøj med til at sikre, når de leverer biler til os. Det er derfor også et samarbejde, vi sætter stor pris på, og glæden ved samarbejdet går heldigvis begge veje.

Brand Manager i Uggerhøj Frederikshavn, Jannik Jeppesen, fortæller her lidt om samarbejdet:

”Vi er utroligt glade for det samarbejde, vi har med DEKRA. Vi er en virksomhed med afdelinger i hele landet, ligesom DEKRA, og på den måde passer vi supergodt sammen. Det betyder også at vi altid kan hjælpe med at levere de nyeste biler, med den nyeste teknologi og sikkerheden i top. Det har vi også gjort denne gang, hvor vi har udskiftet bilerne fra Citroen C1 til Citroen C3 Impress, som er en opgradering hele vejen rundt.”

Dermed kan man se frem til helt nye, opgraderet biler på køreteknisk anlæg både i Sæby og Skjern. Vi takker Uggerhøj for samarbejdet og leveringen af de 12 nye biler.

Om DEKRA

DEKRA blev grundlagt i 1925 i Berlin og er oprindelig en forkortelse for Deutscher Kraftfahrzeug-Überwachungs-Verein (Brancheorganisation for tyske bilproducenter). DEKRA startede altså som en uafhængig organisation med det formål at højne sikkerheden i køretøjer og dermed på vejene. Over årene har DEKRA udviklet sig til at være en af verdens førende virksomheder inden for sikkerhed – ikke alene på vejene, men også på arbejdspladser og i hjemmet. I dag omfatter DEKRAs ydelser bl.a. køretøjsinspektion, ekspertvurderinger ifm. forsikringsskader, rådgivning, industri- og bygningsinspektion, sikkerhedskontrol, test og certificering af produkter og systemer, vikarservices og uddannelse.

DEKRA har kontorer i mere end 60 lande og beskæftiger over 45.000 medarbejdere. Når vi fylder 100 år i 2025, er det vores vision, at DEKRA er Global Partner for en Sikker Verden.

I Danmark har DEKRA især fokus på at hjælpe mennesker sikkert på vej gennem uddannelse og jobrettede indsatser. Vi tror på, at målrettet uddannelse er vejen til beskæftigelse og har med mod og nytænkning hjulpet tusinder af ledige danskere tilbage på arbejdsmarkedet. Mere end 300 kolleger skaber dagligt værdi, sammen med vores kunder, kursister og borgere. Vi lægger vægt på at være en inspirerende og dynamisk virksomhed med højt til loftet og let til smil.

DEKRA dækker hele Danmark.

Karsten Trend Poulsen

Direktør, DEKRA 24757970