Creuna forstærker Hi-Fi Klubben

Hi-Fi Klubben, der er kendt for sine passionerede medarbejdere, kvalitetsprodukter og fokus på den gode lyd, vil styrke deres online-tilstedeværelse med valget af et nyt digitalt bureau, Creuna.

Med sin store ekspertviden og høje serviceniveau har Hi-Fi Klubben allerede rigtig godt fat i markedets lyd-entusiaster. Men ønsket er at give kunderne samme passionerede og personaliserede serviceoplevelse online som offline:

”Hele vores forretning er bygget op omkring vores store passion for god lyd, og det er netop denne passion vores kunder også skal mærke og have glæde af på nettet,” udtaler Mikkel Braae-Andersen, CMO, Hi-Fi Klubben. ”Creuna skal hjælpe os med at bygge bro mellem de fysiske butikker og vores digitale kanaler, så lydentusiaster over hele landet oplever, at de ikke skal gå langt for at få den skræddersyede service, inspiration og kvalificerede vejledning, som de allerede kender fra butikkerne.”

Det nye samarbejde skydes i gang med udviklingen af en helt ny digital platform, der med fokus på den personlige kundeoplevelse skal understøtte kædens stærke brand. Også kundeklubben - med sine imponerende 600.000 medlemmer - skal aktiveres endnu mere med nye digitale tiltag, der bringer dem endnu tættere på den suveræne lydoplevelse.

”Vi glæder os til at arbejde tæt sammen med Hi-Fi Klubben og hjælpe dem med at få deres passion for lyd til også brage igennem digitalt. Vi har sammen store ambitioner og ser frem til at skabe nye kreative digitale tiltag, der både skal styrke Hi-Fi Klubbens forretning og kundernes oplevelse,” siger Lars Elkjær Andersen, Director, Clients & Sales, Creuna.

For yderligere information kontakt:

Hi-Fi Klubben
Mikkel Braae-Andersen, CMO
mba@hifiklubben.com

Creuna Danmark
Lars Elkjær Andersen,
Director, Clients & Sales
lars.andersen@creuna.dk

• Webmedier

• creuna
  • bureau
  • online markedsføring
  • online tilstedeværelse
  • digitale kanaler
  • kundeoplevelse
  • hi-fi klubben
  • digitalt bureau
  • digitale løsninger
  • digital kommunikation

Creuna er Nordens største digitale bureau med kontorer i Danmark, Norge, Sverige og Finland. Med vores full service koncept og førende markedsposition med mere ned 330 ansatte i Norden, dækker vi alt fra tanke til handling inden for digital kommunikation. Vi løser udfordringer indenfor salg, marketing og branding. Og vi effektiviserer og automatiserer forretningsprocesser, der gør det lettere at samarbejde, producere og levere med et optimalt ressourceforbrug. Kort sagt: Vi kombinerer strategi, kreativitet og teknologi - digitalt.

www.creuna.dk

Kaare Nørregaard