Den kompakte strømforsyningsserie TPP 30 med open-frame og switched-mode består af otte versioner med udgangsspændinger fra 3,3 til 48 V.

Conrad Business Supplies supplerer sit udvalg i kraft med Traco's medicinske afbryderstrømforsyninger

Conrad Business Supplies tilgodeser kravene fra B2B-kunder på det medicinske område med TRACO POWER's serier af afbryderstrømforsyninger TPP 15 og TPP 30 med open-frame med en udgang på henholdsvis 15 W og 30 W.

Hver serie består af otte modeller med indgangsspændinger fra 85 til 264 VAC og 120 til 370 VDC og udgangsspændinger fra 3,3 til 48 VDC.

De indbyggede afbryderstrømforsyninger har forstærket isolering, er testet i henhold til de nyeste medicinske sikkerhedsstandarder IEC/EN/ES 60601-1, 3. udgave, og overholder beskyttelsesklasse I og II. Isoleringen er designet ifølge 2xMOPP-krav (midler til patientbeskyttelse) op til en driftshøjde på 5.000 m (højde over normalnul – NHN). Lækstrøm er mindre end 100 μA, hvilket forenkler brugen til anvendelser med kropskontakt. Interferensmodstand og støjemission fra afbryderstrømforsyningerne overholder den seneste medicinske EMC-standard EN 60601-1-2, 4. udgave.

"Takket være deres fremragende effektivitet på op til 91,5 % kan AC/DC-afbryderstrømforsyningerne tilbyde en høj effekttæthed i deres 1" x 2,6"-format, og det gør dem egnede til medicinske anvendelser, hvor der er begrænset plads", siger Sebastian Fischer fra Traco Electronic.

Susanne Storch, leder af produktgruppemåling, miljømåling, strømforsyninger hos Conrad Business Supplies, tilføjer: "B2B-kunder i den medicinske sektor, der har brug for en kompakt afbryderstrømforsyning i høj kvalitet med et temperaturområde på -40 til +60 °C ved fuld belastning og op til +85 °C med 50 % belastningsreduktion, vil blive meget tilfredse med TPP-serien fra Traco Electronic."

Under vores design af serierne af afbryderstrømforsyninger TPP 15 og TPP 30 spillede høje kvalitetsstandarder en vigtig rolle i udviklingen. Da produktionen af TPP-serierne overholder disse høje standarder, leveres de med fem års garanti.

Der findes en komplet oversigt over TRACO POWER's udvalg på Conrad's websted.

Download foto her