Sådan kan du styrke din kommunikation med Factfulness

Den 12. december i København kan du komme til fyraftensmøde om Factfulnes, og hvordan man kan bruge afdøde Hans Roslings 10 pointer om, hvordan vi risikerer at misforstå verden. Pointerne vil vi sætte i forhold til kommunikation fra organisationer og forhåbentligt bruge dem til at styrke formidlingen af historier fremover.

Aftenens oplægsholdere vil være Aske Helweg Krarup, der har lavet podcast-serien ’Myter om milliarder’ og Kim Jensen, der er kommunikationsansvarlig i CISU.

På fyraftensmødet vil vi først se på de centrale pointer. Derefter vil vi udfordre dem og se, hvorledes de udfordrer vores eget arbejde. Det vil vi gøre gennem øvelser og diskussion. Til sidst vil vi se på, hvordan man konstruktivt forholder sig til også at kommunikere problematiske forhold.

Det er muligt at læse mere og tilmelde sig her.

Pressekontakt Kommunikationskonsulent/Pressekontakt Ekstern kommunikation 30224511