Kom til fyraftensmøde med anerkendt social business-ekspert

D. 12. september er der fyraftensmøde med oplægsholder Tania Ellis.

Kom og lær om at diskutere virksomheders sociale ansvar, og hvordan NGOer kan samarbejde med private virksomheder.

Fyraftensmødet bliver afholdt i København med ekstern oplægsholder Tania Ellis fra The Social Business Company. Tania er en af Skandinaviens førende social business-eksperter. Som efterspurgt foredragsholder, prisbelønnet forfatter og international trendspotter rådgiver hun om betydningen af sociale business-trends, der bygger på værdier som bæredygtighed, etik, social ansvarlighed og mening.

Hun vil til fyraftensmødet komme med et oplæg om, hvordan virksomheder arbejder med Corporate Social Responsibility. Hvad er vigtigt at fokusere på for NGOer og foreninger, når de vil samarbejde med virksomheder? Hvilke trends og udvikling er der på området? Og hvordan arbejder nogle af de private virksomheder med verdensmålene? Disse spørgsmål vil blandt andet blive besvaret til fyraftensmødet.

Hvis du vil vide mere om foredragsholderen, Tania Ellis, kan du besøge hendes hjemmeside.

Herudover kommer Vedvarende Energi, der kan fortælle mere konkret om deres erfaringer med at samarbejde med privatsektoren. Vedvarende Energi har været igennem en intern proces med at finde ud af, hvad der skal til for at indgå i et samarbejde. De vil til fyraftensmødet dele erfaringer og læring med deltagerne.

Det bliver alt i alt en rigtig spændende aften med masser af inspiration, udfordringer, oplæg, og stof til eftertanke, som deltagerne kan tage med hjem og arbejde med de forskellige organisationer og foreninger.

Skynd jer at melde jer til - mødet er meget populært, og tilmelding sker ved først til mølle princippet. (Ved mange deltagere fra samme organisation vil vi måske blive nød til at begrænse deltagerantallet.)

Vær opmærksom på, at fyraftensmødet denne gang er forlænget med 1 time. Derfor begynder det allerede kl 15.30.

Kom venligst til tiden, så oplægsholderne får den tid, de har brug for.

Pressekontakt Kommunikationskonsulent/Pressekontakt Ekstern kommunikation 30224511