Få op til 440.000 til oplysningsprojekt om FNs verdensmål

Oplysningspuljen Frame, Voice, Report!'s sidste ansøgningsrunde bliver lanceret med et seminar d. 15. november i København og d. 19. november i Århus.

Til seminaret kommer den internationalt anerkendte framing-ekspert Martin Kirk til at holde et oplæg via en skypeforbindelse. Og så bliver det selvfølgelig muligt at lære mere om kriterierne for Frame, Voice, Report-puljen, samt få feedback på foreløbige idéer til oplysningsprojekter, der måske kan få en bevilling fra Frame, Voice, Report!.

Det er muligt at søge mellem 40.000 kr. og 220.000 kr. per organisation. To organisationer kan i samarbejde søge op til 440.000 kr. Det er desuden muligt at brugte en del af beløbet på aflønning.

I sidste nyhedsbrev bragte vi en længere artikel om Martin Kirk, og hvorfor framing er vigtigt at være bevidst om. Den kan læses her.

Tilmelding til lanceringsseminaret, der har titlen ''Gør viden til engagement 3'' findes her.

Pressekontakt Kommunikationskonsulent/Pressekontakt Ekstern kommunikation 30224511