SMUGKIG DE FØRSTE TO EPISODER AF ”HAMILTON” MED JAKOB OFTEBRO I TITELROLLEN

Jan Guillous agent er stærkt tilbage! Nytårsdag skyder C More 2020 i gang med intens spænding og hæsblæsende action, når der blændes op for thrillerserien Hamilton med Jakob Oftebro i titelrollen. Nu kan du se de første to afsnit via Clipsource.

I kølvandet på en række bombesprængninger og cyberangreb i Stockholm kæmper den svenske efterretningstjeneste (SÄPO) for at finde ud af, hvem som står bag. Carl Hamilton, som netop er vendt hjem til Sverige efter mange års hemmelig uddannelse i USA, indgår nu i den hemmelige specialenhed OP5. Samtidig kommer han under mistanke af SÄPO-agenten Kristin Ek (Nina Zanjani), som beslutter sig for ikke at slippe ham af syne. Plaget af sin fortid kommer Hamilton snart under mistanke, ikke bare for at stå bag terrorhandlingerne men også for at være dobbeltagent for CIA.

Se traileren her

Hamilton består af 9 episoder og får premiere den 1. januar. Herefter udkommer der nye episoder hver onsdag.

Klik på https://clipsource.se/login og klik efterfølgende på http://clipsource.se/source/c-more-entertainment. Til højre på siden, under Kontakt, finder du Ansøg om adgang. Ansøg om at få adgang til C Mores indhold.

• action
  • jan guillou