C MORE SKYDER ÅRET I GANG MED TRE NYE BECK-FILM

Efter julens premiere på Beck – Et nyt liv siger C More godt nytår med yderligere tre Beck-film i begyndelsen af 2022. Den næste er nummer 44 i rækken, hedder Rage Room og får premiere fredag den 21. januar.

De kommende tre nye Beck-film (44-46) Rage Room, 58 minutter og Den grædende betjent fortsætter, hvor den seneste Beck-film, Et nyt liv, slap. Der er glædeligt gensyn med Martin Beck (Peter Haber), Alex Beijer (Jennie Silfverhjelm), Josef (Martin Wallström), Oskar (Måns Nathanaelson), Jenny (Anna Asp), Ayda (Elmira Arikan) og Steinar (Kristofer Hivju).

Se traileren til Beck – Rage Room

Beck-gruppen er med andre ord fuldtallig igen, og alle er lettede over, at Martin Beck er tilbage. Men der er noget forandret over ham.

- Martin Beck er ikke helt sit gamle jeg, når han kommer tilbage fra sin sygeorlov, fortæller Peter Haber og fortsætter:

- Han har fået en form for ny gnist, kan man sige. At svæve mellem liv og død kan få en til at fundere over, hvad der er vigtigt i livet. For Martin giver det en indsigt i, hvor meget hans indsats for politiet betyder for ham.

Beck-gruppens chef, Klas Fredén (Jonas Karlsson), dukker naturligvis op og sætter i vanlig stil en kæp i hjulet, og i de nye film medvirker også Martin Becks barnebarn Vilhelm Beck (Valter Skarsgård), som lige er begyndt på Politiskolen.

Beck – Rage Room
I Beck – Rage Room findes en mand brutalt myrdet i skoven ved en løbesti. Alex, Steinar og Martin er straks på stedet, og begynder efterforskningen. Samtidig genoptager Josef sit forhold til barndomskæresten Cissi (Malin Arvidsson), hvis far for nylig døde af et hjerteanfald i forbindelse med et røveri. Josef går imod Alex’ ordrer, og indleder en uofficiel undersøgelse af Cissis fars død, hvilket sætter ham i en kompliceret interessekonflikt.

De efterfølgende film Beck – 58 minutter og Beck – Den grædende betjent får premiere henholdsvis fredag den 18. februar og fredag den 18. marts.

Beck-filmene er baseret på forfatterparret Maj Sjöwall og Per Wahlöös karakterer og detektivromaner om Martin Beck. Pontus Klänge (Springfloden, Arne Dahl) og Lisa Ohlin (Wallander, Simon og egetræerne) er instruktører, mens Peter Arrhenius, Johan Bogaeus, Anna Platt og Fredrik Agetoft har skrevet manuskripterne.

Filmene produceres af Francy Suntinger fra Filmlance International. Niva Westlin Dahl er eksekutiv producent for projektet på C More og TV4. Beck er en samproduktion mellem C More og TV4, Nordisk Film og den tyske tv-kanal ZDF og distribueres internationalt af Banijay Rights.

Premieredatoer for de nye Beck-film:
Beck 44 – Rage Room har premiere fredag den 21. januar
Beck 45 – 58 minutter har premiere fredag den 18. februar
Beck 46 – Den grædende betjent har premiere fredag den 18. marts

Klik her – og se Beck – Rage Room allerede nu via vores konto på Clipsource

Klik på https://clipsource.se/login og klik efterfølgende på http://clipsource.se/source/c-more-entertainment. Til højre på siden, under Kontakt, finder du Ansøg om adgang. Ansøg om at få adgang til C Mores indhold.

• beck
  • martin wallström
  • jennie silfverhjelm
  • måns nathanaelson
  • rage room
  • elmira arikan
  • kristofer hivju
  • valter skarsgård
  • peter haber
  • anna asp

Forestil dig at du kan vælge frit mellem utallige film og serier, børneunderholdning samt dokumentarer og se det præcis, hvornår du ønsker. C More har aftaler med en lang række film- og serieproducenter, som sikrer C Mores kunder adgang til de største blockbustere og nyeste serier.