Comwell og BYD Danmark tilbyder gæsterne køreoplevelser direkte fra hotellet

Comwell og BYD Danmark tilbyder gæsterne køreoplevelser direkte fra hotellet

Comwell Portside og BYD Danmark tilbyder nu en unik og innovativ køreoplevelse til deres gæster. Gæsterne kan nu prøvekøre en elbil direkte fra hotellet efter at have booket en prøvetur i hotellets reception. Samarbejdet mellem Comwell Portside og BYD Danmark har allerede vist sig at være en stor succes, og hoteldirektør Chren Vilander Thomsen er begejstret over samarbejdet og udtaler:

”På Portside har vi mange forretningsfolk hver dag, som kommer til København for at holde møder og lignende – og mange kommer uden egen bil. Derfor er vi glade for, at vi nu kan tilbyde dem at prøvekøre en innovativ elbil – så kan de jo samtidig ordne små korte ærinder i byen. Det er de færreste hoteller, der kan tilbyde sine gæster den service. Og BYD tilbyder kun elbiler, som passer perfekt ind i Comwells fokus på den grønne omstilling og mere bæredygtige løsninger – blandt andet på transportområdet,”

BYD er en global førende producent af elektriske køretøjer og dedikeret til at udvikle nye og innovative transportløsninger, og samarbejdet med Comwell Portside er et eksempel på denne vision.

”Et af de særlige aspekter ved samarbejdet mellem Comwell og BYD Danmark er den skalerbarhed, som konceptet tilbyder. Comwell Portside har allerede oplevet stor succes med initiativet og i løbet af marts og april måned, udbredes konceptet derfor også til Comwell i Kolding, Århus, Ålborg og Odense. Dette viser, at ideen er nem at implementere og er samtidig et eksempel på et moderne showroom, hvor man løbende vil kunne opleve de nyeste modeller fra BYD ” udtaler Salgschef for BYD Danmark, Charlotte Ejlertsen.

BYD Danmark vil fortsat tilføje nye tiltag til konceptet og arbejder på at udvide det til flere hoteller, så endnu flere gæster kan nyde godt af denne unikke service.

Derudover kan det nævnes, at BYD forhandles hos Terminalen i hele Danmark samt fra en Pioneer Store i Field's.

Mod udgangen af 2023 forventer BYD at have flere nye modeller lanceret i Danmark.

BYD (Build Your Dreams) er en multinational højteknologisk virksomhed, der er dedikeret til at udnytte teknologiske innovationer for et bedre liv.

BYD omfatter nu fire brancher, herunder Auto, Electronics, New Energy og Rail Transit. Siden virksomheden blev grundlagt i 1995 har den hurtigt udviklet solid ekspertise inden for genopladelige batterier og er blevet en utrættelig fortaler for bæredygtig udvikling, som succesfuldt udvider sine vedvarende energiløsninger globalt med aktiviteter i over 70 lande og regioner. Udviklingen af en energiløsning med nuludledning, der omfatter produktion af solenergi til en overkommelig pris, driftssikker energilagring og banebrydende elektrificeret transport, har gjort den til en af branchens førende inden for energi- og transportsektoren.
BYD er et Warren Buffet-støttet selskab og er noteret på børsen i både Hong Kong og Shenzhen.