BYD lancerer storstilet sommerkampagne på ATTO 3 Design

BYD lancerer storstilet sommerkampagne på ATTO 3 Design

BYD lancerer storstilet sommerkampagne med en kampagnepakke til en værdi af minimum 59.583 kr.

BYD, en af de førende producenter af elektriske køretøjer, er begejstrede for at annoncere en spændende sommerkampagne, som giver kunder mulighed for at købe en ATTO 3 Design og samtidig modtage en kampagnepakke til en værdi af minimum 59.583 kr. Denne kampagne er en del af BYD’s vedvarende fokus på at tilbyde ekstraordinære produkter og attraktive tilbud til deres værdsatte kunder.

Kampagnepakken omfatter flere fordele, som alle er med til at skabe en følelse af tryghed og sikkerhed hos kunderne. Pakken inkluderer følgende:

Frit valg af metallak:
Kunderne kan frit vælge blandt 4 forskellige metallak til ATTO 3 Design for at give deres køretøj et personligt præg.

Gratis opladning i Danmark i 2 år:
For at sikre en problemfri køreoplevelse, inkluderer værdipakken fri opladning i Danmark i 2 år, så kunderne kan nyde den bekvemmelighed og økonomiske fordel ved at køre en elektrisk bil.

Opsætning af udlånt ladeboks:
BYD tilbyder i samarbejde med Clever en udlånt ladeboks til kunderne, der gør opladningsprocessen endnu mere praktisk og tilgængelig.

1 hurtigvask pr. måned ved OK i 48 måneder:
Vedligeholdelse af køretøjet er en vigtig del af bilkørsel, og med denne værdipakke kan kunderne nyde en månedlig hurtigvask hos OK i 48 måneder for at holde deres ATTO 3 Design ren og skinnende.

4 vinterhjul inklusiv opbevaring i 4 år:
Vinteren kan være udfordrende for kørsel, og derfor inkluderer værdipakken 4 vinterhjul, der er perfekte til at håndtere selv de mest vanskelige vejrforhold. Kunderne får også gratis opbevaring af dæk i 4 år hos deres lokale Terminalen-forhandler.

4 serviceeftersyn:
For at sikre, at ATTO 3 Design forbliver i topform, inkluderer værdipakken bilens 4 første serviceeftersyn, der vil blive udført af Terminalens dygtige mekanikere. Dette sikrer optimal ydeevne og pålidelighed i hele kampagneperioden.

Shell Platinum fordelskort:
Som en ekstra bonus modtager kunderne et Shell Platinum fordelskort, der giver adgang til billigere ladetakster på alle Shell Recharge ladestationer i hele Europa.

Med BYDs sommerkampagne får kunderne en fremragende mulighed for at nyde elektrisk kørsel med ekstra fordele og tryghed. Værdipakken inkluderer muligheden for at vælge farven på deres ATTO 3 Design, drage fordel af gratis opladning, få nem opladning derhjemme med en udlånt ladeboks samt opretholde regelmæssige serviceeftersyn og vask af deres nye BYD ATTO 3 Design.

BYD kan findes og prøvekøres hos alle Terminalen forhandlere i Danmark.
    Find den nærmeste her: https://www.terminalen.dk/forh...

For mere information om BYD's sommerkampagne og det store værditilbud, der følger med, opfordres interesserede til at besøge https://www.bydauto.dk/sommerkampagne.

BYD (Build Your Dreams) er en multinational højteknologisk virksomhed, der er dedikeret til at udnytte teknologiske innovationer for et bedre liv.

BYD omfatter nu fire brancher, herunder Auto, Electronics, New Energy og Rail Transit. Siden virksomheden blev grundlagt i 1995 har den hurtigt udviklet solid ekspertise inden for genopladelige batterier og er blevet en utrættelig fortaler for bæredygtig udvikling, som succesfuldt udvider sine vedvarende energiløsninger globalt med aktiviteter i over 70 lande og regioner. Udviklingen af en energiløsning med nuludledning, der omfatter produktion af solenergi til en overkommelig pris, driftssikker energilagring og banebrydende elektrificeret transport, har gjort den til en af branchens førende inden for energi- og transportsektoren.
      BYD er et Warren Buffet-støttet selskab og er noteret på børsen i både Hong Kong og Shenzhen.