BYD i Danmark vinder et stort udbud, der sender 100 BYD DOLPHINs til Syddjurs.

BYD i Danmark vinder stort udbud, igen

BYD i Danmark vinder et stort udbud, der sender 100 BYD DOLPHINs til Syddjurs. Det er det hidtil største udbud, som BYD i Danmark har vundet. Tidligere i år vandt BYD i Danmark et udbud, der sender 93 DOLPHINs til Holstebro.

Den populære DOLPHIN har fået en god modtagelse blandt både private bilkøbere og kommuner. Og nu har BYD i Danmark sikret endnu en betydningsfuld kommunal aftale, denne gang med Syddjurs Kommune, som har valgt DOLPHIN til deres kommunale flåde. Aftalen markerer en stor milepæl for BYD i Danmark, og styrker deres position som en førende leverandør af elbiler til danske kommuner.

Udbuddet inkluderer levering af 100 BYD DOLPHINs til Syddjurs Kommune inden for de næste seks måneder, hvoraf de første 20 allerede er leveret og klar til brug, forklarer Charlotte Ejlertsen, Salgschef hos BYD i Danmark:

Vi er glade og stolte over, at Syddjurs Kommune har valgt BYD DOLPHIN til deres kommunale flåde. Det bekræfter os endnu en gang i, at DOLPHIN er en bil, der tilbyder unik kvalitet og teknologi og appellerer bredt. Den er ideel for både den private forbruger såvel som i erhvervsmæssig kontekst,” siger Charlotte Ejlertsen.

Tidligere på året vandt BYD ligeledes et udbud på 93 DOLPHINs til Holstebro Kommune, hvilket allerede nu gør DOLPHIN til et populært valg blandt danske kommuner.

De 100 DOLPHINs leveres af BYD-forhandleren, Terminalen Aarhus, som har spillet en central rolle i at sikre gnidningsfri kundeservice og levering:

Vi er begejstrede for at kunne levere de mange BYD DOLPHINs til Syddjurs Kommune. Vores team arbejder hårdt på at sikre en effektiv og punktlig levering af alle køretøjerne. Vi er stolte af at kunne bidrage til kommunens mål om at fremme brugen af elbiler og ser frem til et stærkt samarbejde,” udtaler Filialchef hos Terminalen Aarhus, Stefan Molzen.

Med DOLPHIN som flagskibsmodel fortsætter BYD i Danmark med at arbejde tæt sammen med kommunerne for at fremme den grønne omstilling og skabe en mere elektrisk fremtid til konkurrencedygtige priser.

BYD DOLPHIN er desuden kåret som 'det bedste nybils fornuftskøb 2024'.

BYD Danmark er et selskab under Nic. Christiansen Gruppen med hovedsæde i Kolding.

Vi er stolte af at være en del af BYD (Build Your Dreams), en højteknologisk virksomhed dedikeret til teknologiske innovationer for et bedre liv.

Med fire fremadstormende brancher - Auto, Electronics, New Energy og Rail Transit - er vi drevet af vores passion for teknologisk udvikling og skabelsen af førsteklasses biler, der giver en enestående køreoplevelse.

Vi er stolte af vores ekspertise inden for genopladelige batterier og vores evne til at skabe avancerede energiløsninger. Vores fokus på design, køreegenskaber og brugeroplevelse har gjort os til en pioner inden for energi- og transportsektoren.

BYD's engagement til kontinuerlig udvikling og vores innovative tilgang til batteriproduktion sikrer vores position som en ledende aktør på markedet.

Støttet af Warren Buffet og noteret på børserne i både Hong Kong og Shenzhen, er vi stolte af vores teknologiske arv og fortsætter med at udforske nye horisonter for at forme fremtidens køreoplevelser.