BYD forlænger inspektionsintervaller på alle modeller

BYD forlænger inspektionsintervaller på alle modeller

BYD Danmark forbedrer nu ejeroplevelsen for sine kunder ved at forlænge inspektionsintervallerne på alle modeller. Fra i dag vil alle BYD-personbiler have længere tid mellem inspektionsservice.

Hidtil har personbiler fra BYD skulle til service hver 12. måneder eller ved 20.000 km, alt efter hvad der kom først. Fremover ændres disse intervaller til 24 måneder eller 30.000 km.

Denne ændring er en del af BYD’s løbende indsats for at forbedre ejerskabsoplevelsen og reducere vedligeholdelsesomkostningerne for BYD-kunder. Ændringen gælder for alle BYD-personbiler på det danske marked – også dem, der allerede er indregistreret. De længere serviceintervaller betyder, at BYD-ejere nu kan nyde endnu længere tid bag rattet mellem værkstedsbesøg, samtidig med at bilernes ydeevne og driftssikkerhed fortsat lever op til det høje niveau, som BYD er kendt for.

”Ændring af vores serviceintervaller er et bevis på vores tillid til kvaliteten af biler fra BYD. Vi ønsker at gøre det så nemt og økonomisk som muligt for vores kunder at vedligeholde deres biler,” siger Anders Blaaberg, PR & Marketing Manager fra BYD Danmark.

De nye serviceintervaller træder i kraft med det samme og gælder alle BYD-modeller, både nye og allerede kundesolgte.

Fabriksgarantien på alle BYD’s elbiler er 6 år/150.000 km og 8 års batterigaranti/200.000 km alt efter, hvad der kommer først.