BYD Danmark lancerer privatleasingtilbud på "Årets fornuftskøb 2024"

BYD Danmark lancerer privatleasingtilbud på "Årets fornuftskøb 2024"

BYD er for nyligt blevet verdens største elbilsmærke og nu kan BYD Danmark annoncere et eksklusivt privatleasingtilbud på den populære BYD DOLPHIN Comfort elbil. Nu kan du køre ind i fremtiden til en usædvanlig lav månedlig pris på kun 2.495 DKK.*

BYD DOLPHIN Comfort har allerede erobret danskernes hjerter med sit stilfulde design, avancerede teknologi og imponerende ydeevne. Mens vi træder ind i en fremtid båret af elektrisk mobilitet, forpligter BYD sig til at gøre elektrisk kørsel ikke kun tilgængelig, men også til et uimodståeligt valg for alle.

Centrale funktioner i BYD DOLPHIN Comfort:

1. Imponerende rækkevidde: BYD DOLPHIN er designet til at holde dig længere på vejen. Med en imponerende rækkevidde på 427 km (WLTP, kombineret kørsel) sikrer den, at dine rejser ikke kun er uden rækkeviddeangst, men også bekvemme.
  2. Smart teknologi: Oplev fremtiden med BYD's topmoderne teknologi. DOLPHIN er udstyret med smarte funktioner, der integrerer problemfrit med din livsstil og giver en forbundet og behagelig køreoplevelse.
  3. Sikkerhed frem for alt: Din sikkerhed er afgørende. DOLPHIN er testet ved EURO NCAP til 5 stjerner, hviklet sikrer ro i sindet hver gang du begiver dig ud på vejen.
  4. Blandt Danmarks og Europas bedste biler: Danske motorjournalister nominerede i 2023 BYD DOLPHIN til Årets Bil i Danmark 2024 og i december 2023 blev BYD DOLPHIN kåret som "Best buy of Europe in 2024" ved Autobest-kåringen. (Bedre kendt som "Årets Fornuftskøb 2024")
  5. BYD Blade Battery: DOLPHIN er udstyret med BYD's banebrydende Blade Battery-teknologi. Et af markedets sikreste og stærkeste batterier, der ikke kun øger sikkerheden, men også forlænger batteriets levetid og effektivitet.

Tilgængelig elektrisk kørsel:

BYD tror på at gøre elektrisk kørsel tilgængelig for alle. Med dette usædvanlige privatleasingtilbud på DOLPHIN Comfort fortsætter BYD sin mission med at bane vejen for en mere elektrisk fremtid. BYD DOLPHIN kan opleves hos alle Terminalens butikker samt BYD Pioneer Store i Field's.

Charlotte Ejlertsen, Sales Manager for BYD Danmark, udtaler:

"Vi glæder os over at kunne tilbyde markedets skarpeste privatleasingpris på en elbil med over 400 km i rækkevidde. Det understreger vores engagement og vilje til at imødekomme de danske bilkunders behov, samtidig med at vi fremmer elektrisk mobilitet i Danmark."

_

*BYD DOLPHIN Comfort: Rækkevidde 427 km. Forbrug 15,9 kWh/100km. Begge påvirkes bl.a. af kørestil, hastighed, vejforhold, ekstraudstyr. Vist med ekstraudstyr. Leasingperiode: 36 mdr. Fra 2.495,- kr./md. Førstegangsydelse 9.995 kr. Min. Pris (binding 12 mdr) 40.535 kr. Total v/ 36 mdr. 100.415 kr. 10.000 km/år. Adm. Gebyr 62,50 kr./md. Samlet betaling i perioden er inkl. alle fabriksanbefalede services samt gebyr på 600 kr. som dækker inspektionen ifm. udløb af leasingkontrakten. Privatleasing via Jyske Finans. Gælder for kontrakter indgået fra 01.02.2024 til og med 31.03.2024. Se vilkår på www.bydauto.dk/privatleasing

BYD Danmark er et selskab under Nic. Christiansen Gruppen med hovedsæde i Kolding.

Vi er stolte af at være en del af BYD (Build Your Dreams), en højteknologisk virksomhed dedikeret til teknologiske innovationer for et bedre liv.

Med fire fremadstormende brancher - Auto, Electronics, New Energy og Rail Transit - er vi drevet af vores passion for teknologisk udvikling og skabelsen af førsteklasses biler, der giver en enestående køreoplevelse.

Vi er stolte af vores ekspertise inden for genopladelige batterier og vores evne til at skabe avancerede energiløsninger. Vores fokus på design, køreegenskaber og brugeroplevelse har gjort os til en pioner inden for energi- og transportsektoren.

BYD's engagement til kontinuerlig udvikling og vores innovative tilgang til batteriproduktion sikrer vores position som en ledende aktør på markedet.

Støttet af Warren Buffet og noteret på børserne i både Hong Kong og Shenzhen, er vi stolte af vores teknologiske arv og fortsætter med at udforske nye horisonter for at forme fremtidens køreoplevelser.