Lige nu får man 1 års gratis strøm og gratis installation af ladeboks, når man køber en BYD DOLPHIN Design eller SEAL U.

BYD Danmark giver gratis strøm

Danskerne skal have de bedste forudsætninger for at skifte bilen ud med en elbil, lyder det fra BYD Danmark, der fra 1. september giver 1 års gratis strøm til kunder, ved køb af DOLPHIN Design og SEAL U.

Flere og flere danskere vælger en elektrisk model, når de skal købe ny bil. Så mange, at mere end hver anden ny bil i august måned var en elbil, viser de nyeste tal fra Mobility Denmark, tidligere kendt som De Danske Bilimportører. Og nu vil BYD give salget af elbiler et ekstra skub: Fra 1. september giver de 1 års gratis Clever One opladningsabonnement i Danmark plus standardinstallation af Clever ladeboks derhjemme ved købe af en ny SEAL U, uanset variant, eller en DOLPHIN Design i perioden 1. september til og med den 31. december 2024.

DOLPHIN Design – nu med gratis strøm
En af de elbiler, der kan købes med gratis strøm i et år, er DOLPHIN, som er kåret til ’Årets fornuftskøb 2024’. Denne anerkendelse skyldes ikke kun dens rummelighed, imponerende udstyr, høje sikkerhed og lange rækkevidde på op til 427 km, men også den overkommelige pris kombineret med en flot garanti.

DOLPHIN Design fås fra 249.995 kr. og med den udgave får man bl.a. stor roterbar infotainmentskærm, adaptiv fartpilot, et godt lydanlæg, trådløs opladning til smartphone, panoramaglastag inkl. elektriske solskærm, parkerings-sensorer for og bag, varme i forsæderne, 360-graders kamera, klimaanlæg, mørktonede bagruder, varmepumpe, tofarvet metallak, V2L-adapter, som er et 220V udvendigt stik, hvor man f.eks kan tilslutte en el-grill eller køleskab, når man er på telttur.

Desuden har DOLPHIN fået de maksimale 5 stjerner i den anerkendte sikkerhedstest, NCAP, og er udstyret med det banebrydende Blade Battery-teknologi, som er et af markedets sikreste og stærkeste batterier. Og så udmærker den sig ved at være praktisk til bykørsel eller pendling på motorvejen, komfortabel på landevejen og rummelig nok til at kunne kalde sig en familiebil.

SEAL U fra 319.995 kr.
SEAL U, som også er en del af tilbuddet om gratis strøm i 1 år, fås med to forskellige batterier og to udstyrsvarianter: Comfort, som starter ved 319.995 kr. og Design, som starter ved 339.995 kr.

Comfort-udgaven har en batteripakke på 71,8 kWh, hvilket giver en rækkevidde på op til 420 km. Ved lynladeopladning på 115 kW tager det 27 minutter at gå fra 30-80 procent kapacitet. Design-udgaven, som har en batteripakke på 87 kWh, og en rækkevidde på 500 km, kan gøre det på 28 minutter ved maks 140 kWh.

Uanset udstyrsvariant, så har begge modeller 218 hk og må trække 1.300 på krogen.

Selv med Comfort-udstyrsvarianten er der masse af udstyr bl.a. 19″ alufælge, 360 graders kamera, infotainment med rotérbar skærm på 12,8″, varme i rattet og forsæder, panoramaglastag, el-betjent bagklap, indtræk i kunstlæder, forsæder med køling, instrumentering med 12,3″ skærm, LED forlygter og meget mere.

I Design-udgaven får man desuden head-up-display, luftrensningssystem, infotainmentskærm på 15,6″, Infinity-lydanlæg og trådløs smartphoneopladning.

Vilkår:
Tilbuddet om 1 års gratis Clever One opladningsabonnement i Danmark til en værdi af minimum 9.588 kr. og gratis standardinstallation af udlånt hjemmeladeboks i 12 mdr. til en værdi af 2.499 kr. gælder ved køb af SEAL U og DOLPHIN Design fra den 1. september 2024 til og med den 31. december 2024 – dog kun så længe lager haves. Desuden skal bilen være indregistreret senest den 31.12.2024. Ønsker man ikke hjemmeladeboks, benytter man blot Clever ladebrikken til at lade på Clevers offentlige ladenetværk i DK.

Efter de 1 års gratis strøm fortsætter man automatisk som Clever One abonnement med eller uden ladeboks kunde. Abonnementspris er herefter 799 kr./md. + evt. energitillæg. Man kan dog opsige til udløb af gratisperioden med et varsel på løbende måned + 1 måned, hvis man ikke ønsker at fortsætte.