BYD Bliver Officiel Partner og Officiel E-Mobilitetspartner for UEFA EURO 2024™

BYD Bliver Officiel Partner og Officiel E-Mobilitetspartner for UEFA EURO 2024™

• BYD, verdens førende producent af nye energikøretøjer (NEV), bliver officiel partner og officiel e-mobilitetspartner for UEFA EURO 2024™.
  • Dette er første gang i UEFA's historie, at de samarbejder med en New Energy Vehicles (NEV) producent.
  • BYD's seneste innovationer inden for elbiler, brugt af UEFA, vil blive præsenteret ved mange arenaer og engagerende begivenheder i officielle fanzoner.
  • Dette passer perfekt til BYD's dedikation til at levere e-mobilitet gennem innovation i verdensførende elektriske køretøjer og EV-teknologier og understreger BYD's forpligtelse til at gøre e-mobilitet tilgængelig og overkommelig for alle, samtidig med at der tilbydes førsteklasses oplevelser.
  • Der vil også være talrige kundeoplevelser og initiativer i samarbejde med BYD-forhandlere samt hundredvis af begivenheder i BYD's detailudstillingslokaler i hele Europa for at fejre BYD's partnerskab med dette prestigefyldte mesterskab og muligheder for at vinde 'Once in a Lifetime'-præmier.

BYD, verdens førende producent af nye energikøretøjer (NEV), bliver officiel partner og officiel e-mobilitetspartner for UEFA European Football Championship 2024™ (UEFA EURO 2024™). Dette banebrydende partnerskab med UEFA (Union of European Football Associations) markerer den første sponsoraftale nogensinde med en producent af nye energikøretøjer (NEV) i mesterskabets historie.

UEFA EURO 2024™ vil finde sted på ti verdensklassestadioner i Tyskland fra 14. juni til 14. juli 2024. Som officiel partner og officiel e-mobilitetspartner for UEFA EURO 2024™ vil BYD holde elektrisk mobilitet i hjertet af sin sponsorering ved at levere et varieret udvalg af New Energy Vehicles til forskellige interessenter under turneringen. BYD vil også vise sine nyeste elektriske modeller og cutting-edge teknologier ved udvalgte UEFA EURO 2024™-steder, hvilket demonstrerer mærkets engagement i elektriske og mere intelligente køretøjsløsninger for kunder og tusinder af fodboldentusiaster. Derudover vil BYD have en livlig tilstedeværelse i de officielle fanzoner, der inviterer fans til at nyde live-kampoptagelser og fængslende underholdning for yderligere at forhøje fodboldfestoplevelsen gennem elektriske og engagerende aktiviteter.

I hvert marked vil BYD skabe en række begivenheder og muligheder for kunder, potentielle BYD-kunder og fodboldfans at engagere sig, nyde og vinde 'Once in a Lifetime'-oplevelser, som dette partnerskab tillader. BYD vil også afholde hundredvis af begivenheder i BYD-butikker i lande over hele Europa for at fejre dette prestigefyldte mesterskab sammen med fodboldfans og kunder.

Michael Shu, administrerende direktør for BYD Europe, siger: "BYD er begejstret for at samarbejde med UEFA EURO 2024™ og stolt over at være den første e-mobilitetspartner for dette prestigefyldte sportsarrangement, hvilket vil give os mulighed for at vise vores nyeste fremskridt inden for elektriske køretøjer til en vidtrækkende publikum. Partnerskabet understreger betydeligt BYD's brandforpligtelse til at fremme e-mobilitet, hvor UEFA EURO 2024™ vil give en indflydelsesrig stemme."

UEFA's marketingdirektør, Guy-Laurent Epstein, siger: "Vi er glade for at byde BYD velkommen, et banebrydende brand med 29 års ekspertise inden for avancerede batteriteknologier med ry for global innovation inden for nye energikøretøjer og verdens største elbilfirma, som partner for UEFA EURO 2024."

Guy-Laurent Epstein tilføjer: "BYD står for Build Your Dreams, hvilket passer perfekt til europamesterskabet, da spillere og hold uophørligt forfølger deres passion og hårdt arbejde for at opbygge deres drømme på banen og løfte den prestigefyldte Henri Delaunay Trophy i Berlin den 14. juli."

Grundlagt i 1995 udviklede BYD hurtigt solid ekspertise inden for genopladelige batterier og blev en pioner indenfor e-mobilitet. De har succesfuldt udvidet deres fodspor inden for nye energikøretøjer til 6 kontinenter, over 70 lande og regioner og mere end 400 byer hidtil. BYD's salg i 2023 omfattede 3,02 millioner nye energikøretøjer og markerede en anden betydelig milepæl. Siden deres indtræden på det europæiske personbilmarked i 2022 har BYD gjort store fremskridt med at udvide deres tilstedeværelse ved at etablere et netværk på 230 butikker i 19 europæiske lande og lancere fem innovative NEV-modeller. I fremtiden, i 2024, har BYD planer om at introducere tre nye modeller i Europa og berige deres produktportefølje yderligere. Derudover er BYD's subbrand, DENZA, også klar til at lancere i Europa og markerer en anden milepæl i BYD's globale ekspansion.