Going Somewhere?

Vi har aldrig rejst så meget, som vi gør i dag. Smutture til Paris, spaophold i Sydsverige eller moderne eskapisme til eksotiske breddegrader. Uanset destinationen på boardingkortet kræver rejseriet sit udstyr, så man er sikret at sit materielle ”jeg” kommer sikkert med ud i verden. Hos NEYE findes alt fra kabine-godkendte modeller til de korte ture og rummelige letvægtere, der gør det lidt lettere at drage på langfart. NEYE har i foråret 2016 udvidet kuffertsortimentet med modeller fra det franske favorit-brand Delsey, der på bedste vis forener lækkert design og god kvalitet.

FÅ GODE RÅD MED I BAGAGEN

Inden du vælger den kuffert, der skal med dig ud i verden, er NEYEs dygtige personale altid klar til at give et godt tip med på vejen og agere kuffert-guider, når du navigerer i det brede udvalg af kvalitetskufferter fra kendte og eksklusive mærker. Blandt andet kan du finde letvægtskufferter fra Aries Travel, der er udviklet i samarbejde med NEYE og luksuskufferter fra franske Delsey.

(Kufferter på billede)

1. Beckmann hos NEYE.

Spinner med ekspansion. 4 hjul.

Nu fra kr. 349,-

2. Samsonite hos NEYE

Spinner, 4 hjul. Sort, blå.

Nu fra kr. 979,-

3. Aries Travel (kun hos NEYE).

Spinner. 4 hjul. Lyserød, sort, lyseblå.

Nu fra kr. 499,-

OBS: ”Nu fra”-priser er udtryk for aktuelle tilbud, gældende t.o.m. 1/5-2016

For yderligere information, kontakt venligst:

NEYE A/S: Gitte Poulsen på gitte.poulsen@neye.dk

eller Brandhouse A/S Rose Maria Boelsmand på rmb@brandhouse.com