Niclas Sandin, Direktør BookBeat

BookBeat runder 500.000 betalende brugere

BookBeats store tilvækstrejse fortsætter, og nu i Juni har de rundet den næste store milepæl og nået over 500.000 betalende brugere. Dette sker blot fem år efter den første brede lancering i 2016.
Majoriteten af brugerne findes i Sverige, Finland og Tyskland, men Danmark og Polen har efter deres succesrige lanceringer for cirka et år siden bidraget betydeligt på vejen mod det nye mål.

- Fem år efter den første brede lancering på det svenske marked i foråret 2016 har vi nu nået endnu en milepæl på vores rejse. Mere end en halv million mennesker rundt omkring i Europa har gjort BookBeat til en naturlig del af sin hverdag. Jeg er utrolig stolt over vores team, som på marked efter marked beviser, at vi kan skabe tilvækst. Vi viser både på markeder som Sverige og Finland, men nu også på et verdensmarked som Tyskland, at vi kan få mere end 100.000 til at betale for BookBeat inden for blot nogle få år siger Niclas Sandin, Direktør BookBeat

For mere information kontakt venligst:

Niclas Sandin, Direktør BookBeat, niclas.sandin@bookbeat.com

BookBeat er en af Europas ledende streamingtjenester for e- og lydbøger. Virksomheden blev grundlagt i 2015 og ejes af Bonnier Books. I maj 2016 lancerede tjenesten på det svenske marked, og i dag har BookBeat, som har hovedkontor i Stockholm, over 100 ansatte.

På nuværende tidspunkt er BookBeat tilgængelig på 28 europæiske markeder, og har mere end 400.000 betalende brugere, hvoraf størstedelen er at finde på kernemarkederne, Sverige, Finland og Tyskland.

For mere information, besøg www.bookbeat.dk

Josefin Nordin

Pressekontakt Country Manager Netherlands, Belgium & Denmark +46 73 743 03 63

BookBeat er en af Europas ledende streamingtjenester for e- og lydbøger. Virksomheden er ejet af Bonnier Books og blev grundlagt i 2015. BookBeat har været virksom i Sverige siden 2016 og siden 2020 i Danmark. I dag har BookBeat, som har hovedkontor i Stockholm, over 150 ansatte.

På nuværende tidspunkt er BookBeat tilgængelig på 30 europæiske markeder, og har mere end 700.000 betalende brugere, hvoraf størstedelen er at finde på kernemarkederne Sverige, Finland, Tyskland, Danmark og Polen.

For mere information, besøg www.bookbeat.dk