Alle værelser er udsmykket af forskellige lokale kunstnere. Værelset på billedet er udsmykket af Finn Birkelund.

Pr. 1. september 2024 bliver Hotel Dalgas i Brande en del af BWH Hotels

BWH Hotels - Scandinavia er stolte over at introducere det nyeste medlem af vores hotelkæde, Hotel Dalgas, beliggende i hjertet af Brande. Fra 1. september 2024 vil hotellet ændre navn til Hotel Dalgas, BW Signature Collection, og gæster vil kunne nyde en kombination af hyggelig og moderne indkvartering samt unik kunstnerisk udsmykning.

Hotel Dalgas tilbyder i alt 61 værelser, herunder 52 moderne værelser på Hotel Dalgas samt 9 ekstraordinære kunstværelser på ART Hotel Dalgas, hvor hvert værelse er udsmykket af lokale kunstnere. Denne særlige tilføjelse sikrer en ny inspirerende oplevelse for alle besøgende, uanset om de rejser af forretning eller fornøjelse. ”Vi er begejstrede for at kunne tilbyde vores gæster denne anderledes oplevelse, hvor komfort møder kunst. Hotel Dalgas er ikke bare et sted at overnatte, det er et sted at opleve”, siger Andreas Gottlieb, Chief Growth Officer hos BWH Hotels.

Hotellets placering i Brande tilbyder nem adgang til både lokale seværdigheder og forretningsmuligheder, hvilket gør det til et ideelt valg for både turister og forretningsrejsende. Med introduktionen af Hotel Dalgas fortsætter BWH Hotels med at udvide og diversificere vores tilbud, så vi kan møde og overstige de skiftende behov hos vores gæster.

Vi ser frem til at byde Hotel Dalgas velkommen i BWH Hotels Scandinavia-familien.

Kontaktpersoner:

Andreas Gottlieb
Chief Growth Officer BWH Scandinavia
andreas.gottlieb@bwhhotelgroup.se

Asger Månsson
Hotel Manager
asm@hoteldalgas.dk
+45 2544 0919

Forfatteren har genereret teksten delvist med AI og har revideret og redigeret indholdet.

Regions

BWH Hotels er en global hotelkæde bestående af tre hotelgrupper, Best Western Hotels & Resorts, WorldHotels og SureStay Hotel Group. Sammen tilbyder de over 4 700 hoteller i mere end 100 lande rundt om i verden. I Skandinavien er der 191 hoteller på over 100 destinationer. For at tilgodese såvel gæster som potentielle hotelejere tilbyder gruppen i alt 17 forskellige varemærker i alle segmenter fra budget tilpremium. BWH Hotels er den største, uafhængige hotelgruppe i Skandinavien hvor hoteller ejes og drives af lokale entreprenører.