Best Western Plus Hotel Odense samt Odense Congress Center

Hotel Odense indgår samarbejde med BWH Hotels

I en spændende udvikling inden for hotelbranchen har Hotel Odense indgået et samarbejde med BWH Hotels Scandinavia. Fra den 3. juli vil hotellet være kendt som Best Western Plus Hotel Odense, hvilket cementerer sin position som et centralt knudepunkt i regionen, der forbinder Fyn med Jylland. Samtidig gennemgår hotellet en omfattende udvidelse, der vil forvandle det til et endnu større flagskib inden for regionens hotelindustri og konferencefaciliteter.

”Hotel Odense bliver en del af BWH Hotels skandinaviske afdeling, hvor man ser vigtigheden i at lade hotellerne beholde sine unikke særpræg og kendetegn. Samtidig får vi BWH Hotels globale markedsføring og loyalitetsprogram i ryggen, som vil vise vores hotel frem for en meget stor del af de turister, der overvejer at lægge vejen forbi Fyn”, siger Lone Palm, hotelchef på Hotel Odense.

Johan Michelson, CEO for BWH Hotels, tilføjer, ”Integrationen af Hotel Odense i vores portefølje understreger vores dedikation til at udvide vores tilbud og styrke vores tilstedeværelse i Skandinavien. Vi ser frem til at skabe nye muligheder og oplevelser for vores gæster, og vi glæder os naturligvis over, at Hotel Odense har valgt os til og kan se de mange fordele ved samarbejdet.”

De eksisterende faciliteter og tjenester forbliver altså uændrede og daglige drift af hotellet vil fortsætte som hidtil, hvilket sikrer kontinuitet og stabilitet i serviceniveauet. Gæsterne vil dog nu kunne nyde godt af BWH Hotels verdensomspændende loyalitetsprogram.

Med denne nye æra for Hotel Odense, ser vi frem til at byde gæster fra hele verden velkommen til at opleve ægte skandinavisk gæstfrihed kombineret med den komfort og kvalitet, som både Hotel Odense og BWH Hotels er kendt for.

Kontaktpersoner:

CEO, BWH Hotels
johan.michaelson@bwhhotelgroup.se

Lone Palm
Hotelchef, Best Western Plus Hotel Odense
lopa@ose.dk

Regions

BWH Hotels er en global hotelkæde bestående af tre hotelgrupper, Best Western Hotels & Resorts, WorldHotels og SureStay Hotel Group. Sammen tilbyder de over 4 700 hoteller i mere end 100 lande rundt om i verden. I Skandinavien er der 191 hoteller på over 100 destinationer. For at tilgodese såvel gæster som potentielle hotelejere tilbyder gruppen i alt 17 forskellige varemærker i alle segmenter fra budget tilpremium. BWH Hotels er den største, uafhængige hotelgruppe i Skandinavien hvor hoteller ejes og drives af lokale entreprenører.