Best Western Hotels & Resorts byder Amalie Hotel i norske Tromsø velkommen som nyt medlemshotel.

Best Western Hotels & Resorts får hotel i populære Tromsø

Best Western Hotels & Resorts byder hyggelige Amalie Hotel i norske Tromsø velkommen som nyt medlemshotel. Hotellet, som ligger i Sjøgata midt i Tromsø centrum, bliver et Sure Hotel by Best Western. Varemærket for prisvenlige hoteller med god standard og service.

Amalie Hotel er et lille, hyggeligt hotel midt i Tromsø centrum med 48 værelser og nyrenoveret frokostrestaurant. Hotellet ejes og drives af Idar K. Gabrielsen, som en del af Enter Tromsø med i alt 5 indkvarteringsvirksomheder og lejligheder.

Tromsø er Nord-Norges "hovedstad", og et populært rejsemål for alle som vil se nordlys fra september til marts. Fra 20. maj – 20. juli er der midnatssol, og her er der aktivitet døgnet rundt i Tromsø, som også kaldes Nordens Paris.

"Vi har længe arbejdet på at få et medlemshotel på denne vigtige destination. Tromsø tiltrækker turister, så vel som forretningsrejsende, og byen har også et livligt kulturliv ud over Norges arktiske universitet, som er verdens nordligste," siger Hege Ramm, Country Manager Norway. "Vi har stor efterspørgsel på hoteller i Tromsø og Amalie Hotel, med sin centrale beliggenhed og personlige service, passer fremragende både for vores corporate gæster og de ferierejsende."

"Det er vigtig for os at beholde hotellet, som en del af Enter Tromsø med vores andre indkvarteringsvirksomheder, og samtidig blive en del af en international virksomhed," siger Idar K. Gabrielsen, ejer og daglig leder af Enter Tromsø. "Det har vi mulighed for i Best Western Hotels & Resorts. Samtidig får vi et netværk med professionelle ansatte i Best Western samt distribution, loyalitetsprogrammet og salgsaktiviteterne, specielt inden for corporate segmentet, vil bidrage til at hotellet får adgang til en helt ny kundegruppe."

Idar K. Gabrielsen, Ejer/Daglig leder

Enter Tromsø AS

Tlf.: +47 918 59 555

E-mail: idar@entertromso.no

Hege Ramm, Country Manager Norway

Best Western Hotels & Resorts

Tlf.: +47 920 23 490

E-mail: hege.ramm@bestwestern.no

Best Western Hotels & Resorts i Skandinavien er en medlemsorganisation med over 150 privatejede Best Western hoteller i Danmark, Norge og Sverige. Engageret værtskab sætter sit personlige præg på hoteloplevelsen for vores gæster. Samtidig har Best Western høje kvalitetskrav til hotelstandarden, hvilket gør at du som gæst ved, hvad du kan forvente samt at pris og produkt stemmer overens. Best Western Hotels & Resorts har over 4.000 hoteller i mere end 100 lande.