SunWarrior er blandt de førende brands indenfor vegansk proteinpulver

Vegansk Proteinpulver – Hvorfor vælge det?

Der er mange årsager til at man som person vælger at bruge veganske alternativer fremfor produkter med animalske produkter. Det er blevet mere og mere populært rundt i verdenen at tænke på miljøet og dermed også dyrene – dette har også båret sin vej til kost- og fitnesstilskud.

Der findes et hav af mærker når det kommer til proteinpulver, men markedet for vegansk proteinpulver er stadig under vækst, hvilket kan gøre det svært at opdrive. Der er fantastiske fordele ved at vælge det veganske alternativ.

Bæredygtighed – den grønne omstilling

Det kræves mindre ved dyrkning af planter til vegansk proteinpulver end der ville for at holde køer for at bruge deres mælkeprodukter i ikke-vegansk proteinpulver. Vegansk proteinpulver er derved bedre for miljøet, da det ikke er så ressourcekrævende som alternativerne.

Tilpasset til din diæt

Der er mange veganere, som har bruger kost- og fitnesstilskud i deres træningsrutiner. Derfor er vegansk proteinpulver perfekt til dig med en vegansk diæt, da du ikke behøver at gå på kompromis med din diæt for at få et tilskud af protein.

Et HAV af muligheder

Da markedet er under udvikling, bliver nye produkter hele tiden skabt og med dette også en lang række alternative proteinkilder. Hos Plante-Protein.dk finder du blandt andet vegansk proteinpulver med ærteprotein, risprotein og hampprotein. Det har nemlig været omdiskuteret, hvor godt soja var for miljøet – så det er med åbne arme at vi tager imod lækre alternative kilder for vores protein.

Hos Plante-Protein.dk finder du et stort udvalg af vegansk proteinpulver. Vi går meget op i at det vi forhandler er af den bedste kvalitet og at være 100% transparente med indholdet af vores kost- og fitnesstilskud. Du kan læse meget mere om vores udvalg af vegansk proteinpulver her: Vegansk Proteinpulver.

Har du spørgsmål, så kan du altid ringe på 24 87 97 22 eller skrive til os på: info@plante-protein.dk