Tuse Næs Entreprenøren hjælper dig med jordvarme

Spar penge med jordvarme

Mange danskere bruger stadigvæk sit gamle fyr til at varme huset op. Ikke nok med at fyret er dårligt for miljøet, så er det også en dyr udgift at have – ikke alene på brændstof, men også på vedligeholdelse. Det kan derfor være fordelagtigt at undersøge mulighederne for at se om du kan begynde at spare penge på din varmeregning.

Jordvarme kan ikke kun spare dig penge hvis du har et gammelt oliefyr – det er faktisk generelt billigere over sigt end de fleste varmekilder. Elvarme og naturgas er nogle af de mest hyppige former for varmekilder, men jordvarme kan spare dig penge og tjene sig selv ind igen, hvis du giver det tid.

Jordvarme producere nemlig 4-5 gange mere energi end det forbruger – hvilket gør det til både en bæredygtig og billig løsning. Det eneste, som holder nogle tilbage fra at gå den grønne vej med jordvarme er engangsprisen. Nedgravning og jordvarmeslanger og installation af jordvarme koster mellem 100.000 - 200.000kr til et almindeligt parcelhus. Trods det høje engangsbeløb, så betaler det sig hurtigt hjem. Efter blot 5 – 8 år, så vil jordvarmen have betalt sig selv hjem. Alt efter de maks. 8 år, vil derfor kun være en fortjeneste for dig.

Tuse Næs Entreprenøren

Hos Tuse Næs Entreprenøren hjælper vi danskere rundt i hele Danmark med at spare penge på deres varmeregning. Vi kommer ud og nedgraver jordvarmeslanger og sørger for installationen er korrekt. Derudover servicerer vi også lige dine i forvejen nedgravede kabler og rør, når vi nu alligevel er nede i jorden.

Vælger du Tuse Næs Entreprenøren til at udføre din jordvarme, så kan du være helt sikker på at alle andre kabler, der er i jorden bliver kvalitetssikret – det er din garanti for at jordvarmen bliver installeret korrekt og at du får jordvarme, som kræver minimal vedligeholdelse.

Tag kontakt til os i dag på enten 21 62 12 19 eller strandagergaarden@gmail.com

Tuse Næs Entreprenøren