SBTC Healing i Middelfart på Fyn

SBTC Healing i Middelfart på Fyn

Benyt dig af SBTC Healing hos Desmaamirakler.dk i Middelfart. Det er med til at skabe balance i dit liv, og øge din bevidsthed og du vil dermed blive spejlet i din højeste sandhed. Det er en dyb og unik mulighed for at opnå indsigt i dig selv og dermed få langt højere værdi i din dagligdag.

Hvad er SBTC Healing?

SBTC står for Sjæles healing – Soul & Body terapi & Clairvoyance. Det er dermed en sammensætning af fire forskellige behandlingsmetoder. De er sammensat i en transformerende enhed som gør at du får kontakt til den universelle energi.

Det vil gøre dig opmærksom på falske overbevisninger som gør at du afviger fra din livsbane. Du vil se alt dette ved at blive spejlet i den højeste sandhed hvor du pludseligt kan se at du ikke er på den rette vej. Det kan være at du har en ide om dig selv eller dit miljø som ikke er sand – en opfattelse som du har for at beskytte dig selv.

Men når du ser det sande, så er det lettere at accepterer årsagen til hvorfor du har valgt denne falske overbevisning. Og dermed er det lettere at ændre dette. Hermed kan du opnå en eksponentiel vækst i selvudviklingen.

Hvad kan SBTC Healing hjælpe med?

Vi ser i stigende omfang at det kan hjælpe på personer med diagnosen ADHD. Det er her healingen kan iværksætte modtagerens ro. ADHD er jo en meget udbredt diagnose og det er i stigende omfang benyttelsen af medicin der er en ulempe.

Her ser vi at efter ca. 5-10 sessioner vil man se bedringer. Kun ca. 15-20% har brug for flere behandlinger.

ErhvervsHjemmesider.dk er et full service webbureau, der hjælper de mindre erhvervsdrivende med at få online success. Dette gør vi ved at skabe moderne og responsive hjemmesider samt webshops og markedsføring.