Notes du nord - En lysende stjerne på den danske mode-himmel

Notes du nord - En lysende stjerne på den danske mode-himmel

Om Woods Copenhagen
Woods Copenhagen er det sikre valg når det kommer til stilrene designs til kvinder. Vi sørger altid for at være opdateret på de nyeste trends på markedet. Vi har især blikket rettet mod de danske brands og den nordiske stil med rene linjer.

Notes du nord - Et mærke i fokus
Notes du nord er et af de brands vi er rigtig stolte af kommer fra Danmark. Det er heller ikke uden grund at dele af udlandet også har taget mærket til sig, brandet er således spredt til Blandt andet New Zealand. Tøjet fra Notes du nord er kendetegnet ved at det omfavner de rene linjer og sarte farver. Du finder hos Woods Copenhagen et udvalg af blandt andet kjoler, t-shirts og skjorter fra Notes du nord. Fælles for alle produkterne fra brandet er et kendetegn vi vægter højt - kvalitet!

Se vores udvalg af tøj fra danske Notes du nord på vores webshop og husk at du får gratis fragt ved køb over 499,-.