Mødelokaler, kursuslokaler og virksomhedsarrangementer Silkeborg

Mødelokaler, kursuslokaler og virksomhedsarrangementer Silkeborg

Tæt på Silkeborg og i hjertet af Jylland finder du et udsøgt sted at holde dine virksomhedsarrangementer og møder.
Rammerne på Gothenborg er landlige, autentiske, hyggelige og rummelige. Her er højt til loftet. Her er der mulighed for at være jer selv, få eller mange.
Omgivelserne giver mulighed for kreative aktiviteter eller rolige fordybelses stunder, når firmaer ønsker at styrke sine medarbejderes kompetencer eller når virksomheden skal arbejde med visioner og strategi. Her kan man få lov til at være. Her kan man tænke de store tanker i fred og ro.
Atmosfæren er afslappet, inspirerende og positiv. Vi har nogle værdier knyttet til stedet, som du og dine gæster helt sikkert vil mærke og blive påvirket af. Mødelokaler Midtjylland.

Hvad end det er et kort dagsmøde, kursus over flere dage eller en teambuilding- og personaletur, så kan vi sætte et skønt arrangement op for jer.

Vi har mange gode erfaringer i forhold til de nedenfor nævnte emner og er meget lydhør overfor, hvad netop I kunne tænke jer.

Familiedag i julen – en perfekt personaletur
Familiedag i julen er en klassiker. Rammerne på Gothenborg er helt perfekte til alle typer julearrangementer. Hygge med juletræ, julemand og julegodter, spisning, æbleskiver, varm kakao, osv.

Familiedag om sommeren – Personale events der vil blive husket

Sommerdag kan blive en dejlig ny tradition. En gestus til jeres medarbejdere og deres familier, hvor de kan slappe af og nyde frugten af deres hårde arbejde. Og ikke mindst få talt sammen på kryds og tværs af afdelinger og funktioner.
Vi styrer maden, eller I kan selv. Grill, kæmpe paella pande, jordstegt lam m.v. Bordene frister med de flotteste salater – og is til dessert.
Mulighederne er uendelige

Traktor-sightseeing – inspiration til firmaarrangementet
Se på, og hør om vores fjerkræ i skove og på markerne omkring Gothenborg (kun muligt i sommerhalvåret)

Teambuilding-arrangementer

I de fleste virksomheder er samarbejde og fællesskab vigtige elementer når arbejdsopgaver skal løses. Det er derfor nødvendigt, at man som arbejdsgiver sørger for at sammenholdet blandt medarbejderne er godt. Til det kan teambuilding være et oplagt redskab. Vi kan hjælpe jer med selv at forme dagen på Gothenborg eller vi kan samarbejde med et event bureau. Alt er muligt. Alle lokaler kan benyttes; køkken, træladen, selskabslokalerne, marken, hønsehuse, søerne m.v.

Lav mad sammen i vores store økologiske Landkøkken, eller udendørs

Surdejskursus
Bliv helt skarp på at lave en god surdej, der holder længe
og giver et lækkert brød