Bissen Bakker Maskinfabrik i Kolding

Moderne maskinfabrik i Kolding

På maskinfabrikken Bissen Bakker i Kolding, er der ingen grænser for, hvad der kan opnås inden for metalbearbejdning. Fra laserskæring og kantpres til svejsning tilbyder de en bred vifte af indenfor metalbearbejdning til både private og erhvervskunder. Deres styrke er at de kan håndtere både små opgaver med enkelte prototyper og masseproduktion af større opgaver.

Præcis laserskæring for perfekte resultater

En af de ydelser de udfører flest af er laserskæring. Ved hjælp af avanceret teknologi kan fabrikken udføre præcise og komplekse snit i metal, hvilket sikrer enestående nøjagtighed og kvalitet. Uanset om der er tale om et enkelt specialstykke eller et stort antal komponenter til masseproduktion, garanterer laserskæringen en perfekt pasform hver gang. Hos Bissen Bakker har de udstyr og maskiner til at kunne håndtere en bred vifte af metaller og tykkelser, hvilket gør det ideelt til ethvert projekt.

Kantpres af metaller

Kantpress er en anden central ydelse som Bissen Bakker kan hjælpe dig med. Det er en proces som indbærer at forme metallet ved hjælp af en pressemaskine, og fabrikken har maskinerne til at udføre simple og mere komplekse bøjninger.

Hver del formes med høj præcision for at tilpasse kundens ønsker. Med kantpress kan metallet tilpasses så præcist, at det kan passe til perfekt montering.

Holdbare konstruktioner med svejsning

Svejsning er en essentiel del af mange metalprojekter, og Bissen Bakker leverer svejsning af høj kvalitet, der skaber holdbare og stærke samlinger. Deres medarbejdere har stor erfaring med svejsning og kan håndtere alt fra små reparationer til store fabriks opgaver. Afhængig af materialer og projektets krav anvender de forskellige svejseteknikker for at sikre et robust og stærkt resultat.

Bissen Bakker kan udføre alt inden for metalbearbejdelse

I Kolding og omegn er Bissen Bakker din moderne maskinfabrik, der altid imødekommer dine behov. De kan hjælpe dig med at lave tegninger og skræddersy en løsning der passer perfekt til dit projekt. De kan hjælpe dig med at tilpasse metallet, så det passer præcist til den konstruktion, det skal indgå i. Med dygtige medarbejdere og præcise kantpres og laserskæring, kan du være sikker på at du får leveret et professionelt resultat.