Kvalitetsmaling til dit hjem og fritid

Kvalitetsmaling til dit hjem og fritid

I Grindsted ligger Malermester Peter Veilgaard som udelukkende sælger kvalitetsmaling fra Jotun. Vi kender til det omskiftelige danske vejr - fra regnfulde efterårsdage til skarpe soltimer i sommerhalvåret. Som malermester og ejer af en lokal farvehandel her i Byen, kender vi til vigtigheden af at vælge den helt rigtig type maling til dit projekt. Det er vigtigt at vælge den rigtige type maling til dit malerprojekt, så du ikke kun opnår det bedste resultat, men også får den bedste levetid.

Vi vil gerne dele med jer hvorfor det er så vigtigt at vælge kvalitetsmaling, uanset om projektet er indendørs eller udendørs. Det handler om mere end bare farve og finish. Det handler om at investere i holdbarhed, bæredygtighed og ikke mindst sundhed.

Hvorfor vælge kvalitetsmaling hos os?

• Holdbarhed: Kvalitetsmaling, som dem fra Jotun, er udviklet til at modstå de skrappe vejrforhold, vi ofte oplever i Danmark. En god udendørsmaling beskytter træværk og facader mod UV-strålerne fra solen, fugt og temperaturændringer. Indendørs hjælper kvalitetsmaling med at afvise skidt og pletter, hvilket gør det nemmere at vedligeholde overfladerne.
  • Finish og resultat: Hos Malermester Peter Veilgaard i Grindsted tilbydes kvalitetsmaling i et bredt udvalg af farver og finish, som holder farven og glansen i længe. Farverne falmer mindre over tid og bevarer dybde og intensitet.
  • Sundhed og indeklima: moderne kvalitetsmaling fra Jotun indeholder færre skadelige stoffer og uønskede midler. Det er især en vigtig fordel indendørs, hvor man opholder sig. Nogle malingstyper er certificeret med miljømærker som ‘Svanemærket’, hvilket sikrer, at de er produceret med hensyn til miljø og sundhed.

Din lokale farvehandel til malerprojekter

Her i farvehandlen i Grindsted tilbyder vi et bredt udvalg af Jotun maling, så der er noget for enhver smag og ethvert projekt. Fra vægmaling i farver og maling til træværk og møbler eller sprøjtemaling - vi hjælper gerne med at finde præcis den type maling som du skal bruge. Kig forbi malerbutikken i Grindsted. Vores personale er uddannede malere og kan vejlede dig om hvilken type maling du skal bruge til netop dit projekt.