Frokostordning Århus

Hvordan vælger man den bedste frokostordning i Århus? Få svaret her

En velsmagende frokostordning på arbejdet, kan virkelig fremme både sammenhold, sundhed og arbejdsmoralen. Det er både det at kunne se frem til en lækker og varieret frokost, hyggen omkring den og mætheden der sætter gang i arbejdsgangen efterfølgende. Hos Madhimlen er ovenstående vigtig, men det er mindst lige så vigtigt at velsmagen og sundheden kommer i fokus og at de gode og friske råvarer har sin ret i alle måltiderne. Alle retterne tilberedes fra bunden og der bruges altid friske og lokale økologiske råvarer som sæsonen tilbyder. Der er noget til enhver smag når Madhimlen leverer frokostordningen til dit firma, der tilbydes både kolde og varme retter, således der altid er mulighed for en rugbrødsmad hvis det er der lysten ligger. Derudover tilbydes der også vegetar retter så der er mad til alle, uanset præferencer.

Hos Madhimlen leveres alt maden af deres egne leverandører, det vil sige der ikke er nogen mellemmand, og levering kan dermed garanteres til tiden. Madhimlen lover dermed fleksibilitet, kvalitet, og leveringssikkerhed. Menuen er altid forskellig og bliver planlagt fra uge til uge, således det giver den pågældende virksomhed mest mulig variation fra uge til uge. Der er stor fokus på bæredygtighed på kød fronten, og dermed imødekommer både naturens og dyrenes velfærd.

Hos Madhimlen er det ikke bare mad der bliver leveret, der er fokus på kunden og de råvarer der bliver brugt. Der er også ekstra lækkerier i løbet af ugen i form af lækkert friskbagt brød, kage og desserter hver torsdag, og ostebord om fredagen. Derudover tilbyder Madhimlen også at skræddersy til den enkelte virksomhed hvis der er flere medarbejdere der fx ønsker pålæg, eller har større ønske til salater, dermed kan udvalget reduceres med henblik på madspild. Der udtænkes menuer lige fra de udenlandske køkkener, det nordiske køkken til mormors køkken, så der altid er noget til enhver smag.