Massage der giver mening

Hvad er healingsmassage?

Hvad er healingmassage?

Vidste i at healingmassage er en af de former for massage, der er bygget op over hele mennesket både fysisk og psykisk.

Healingmassage danner helhed mellem krop og psyke. Der bliver ikke kun fokuserede på bestemte områder, hvor man har spændinger eller ondt. Man kommer derfor hele kroppen rundt. Derudover kan der også være dybdeliggende spændinger i psyken, som vi også hjælper med.

Healingmassage kan hjælpe mod tankemylder, stress og uro. Desværre er der flere og flere mennesker i Danmark der rammes af disse sygdomme. Healingmassage hjælper personer med at slappe af og samle sig, sådan du som et menneske kan samle dig og finde glæde og mening i livet.

Der bliver arbejdet holistisk når man får en healingmassage. Man kan nå ind til de psykiske spændinger man kan have, ud over de fysiske spændinger. Når disse tre ting bliver kombinerede, får det psykiske, spirituelle og det fysiske kan det skabe en form for helhed, da de 3 ting unægtelig hænger sammen.

Når man får en healingmassage, kan det være en oplevelse der både er utrolig og uforglemmelig. Det gør ikke ondt at få denne form for massage. Det er blidt og omsorgsfuldt, hvor der selvfølgelige også bliver fokuserede på kroppen, som i en almindelig massage. Dette er med til, at sørge for i slapper af. Dermed kan man også fokusere på individet. Healingsmassage er en form for meditation, hvor man føler en form for afslappethed både psykisk og fysisk.

Denne massageform hjælper ikke kun mod spændinger, som man kan have, men det fungerer også som terapi. - Healingsmassage kan hjælpe med nogle af disse spørgsmål, hvorfor man har det på denne måde og hvordan man kan komme videre.

Sidst men ikke mindst kan healingmassage blive brugt, som et unikt redskab til at få livskvaliteten tilbage.

Desmaamirakler.dk har mange års erfaring. Vi befinder os i Fredericia, hvor vores klinik befinder sig. Se vores andre fantastiske services, som vi også tilbyder.

Regions