Robotplæneklipper / Automowers

Hvad er fordelene ved en robotplæneklipper / Automower?

Ideen bag en robot, der opretholder en perfekt slået græsplæne, er yderst tiltagende for mange mennesker i Danmark. Dog er der mange faktorer, der skal opvejes og tænkes på, inden man beslutter sig for at købe en robotplæneklipper.

En robotplæneklipper / Automower er mere tiltagende end andre typer plæneklipper, fordi når den er installeret, vil robotplæneklipperen selv automatisk stå for at klippe græsset. Dette sker helt automatisk uden i har behov for at se til dem eller have en indblanding.

Det er yderst tiltagende at have en nyklippet græsplæne, dog er det tidskrævende for mange mennesker. Havearbejde er yderst tidskrævende og ikke alle har tiden til dette. Lad robotplæneklipperen fra Servicegarden stå for jeres klipning af græsset, mens i læner jer tilbage og lade maskinen passe græsset.

Tit og ofte vil en overraskelse for mange mennesker, at en robotplæneklipper forbedrer udseende og tilstanden på græsplænen.

Ud over overstående er det også rigtig betydningsfuldt, at robotplæneklippere hjælper med at befrugte græsplænen, hvilket vil få det til at se mere levende og grøn ud. Dette reducerer mængden af gødning, der er nødvendigt for at opretholde en sund og grøn græsplæne.

Dette skyldes den måde, hvorpå robotplæneklippere håndterer græsset på. Robotplæneklippere er plæneklippere. Det betyder, at græsset skæres i fine udklip og spredes på plænen, så næringsstofferne returneres til jorden.

De mange stiklinger bliver så finhakket, så man ikke længere ser dem på græsplænen, der kan ødelægge udseendet af haven.

En anden god ting er, at din græsplæne hele tiden ser frisk ud. Robotplæneklippere er designet til at klippe ofte, selv hver dag, hvis det ønskes. Dette opretholder højden på græsset over tid, så din græsplæne vil konstant se frisk udskåret ud.

Hos Servicegården forhandlinger vi produkter til den grønne sektor og kvalitetsbevidste forbrugere. Vi forhandler kvalitetsmaskiner fra en række udvalgte virksomheder.

Vi har Danmarks største udvald af produkter indenfor de førende producenter. Vi servicerer og sælger vores produkter i hele Danmark.

.