Golftøj og Golfbolde, hvad skal man vælge og hvorfor?

Golftøj og Golfbolde, hvad skal man vælge og hvorfor?

Golftøj er generelt kendt for at det er stilfuldt og elegant i de rigtige farver og kvalitet. Ud over dette er det også godt mod al slags vejr. Dette er med til at golftøjet er så godt.

Golftøj handler ikke kun om prisen og hvordan man ses af andre. Det er vigtigt at golftøjet er behageligt, funktionelt og praktisk at benytte og anvende. Bevægelsesfriheden, komfort skal være i top så man kan præstere på banen. Hos Sjoot.dk har vi kombinerede alt overstående, så kvalitet, materiale, design og de nyeste teknologier lever op til fremragende standard.

Hos Sjoot.dk finder man et godt udvalg af forskellige produkter indenfor genren golftøj og golfbolde til gode billige priser.

Selvom Sjoot.dk sælger billige produkter, går vi aldrig på kompromis med kvaliteten. Derfor testes alle bolde hvert år USGA og R&A. Vores priser er yderst konkurrencedygtige og opfylder kvalitetskravene i både PGA- og Europa turneringerne.

Vores produkter laves typisk i to boldtyper: 2- og 3-lags. Forskellen herimellem ift. flyvelængden er næsten identisk, såfremt de begge laves i en ordentlig kvalitet og har en massiv kerne.

Alt i alt er Sjoot.dk en dansk virksomhed, som befinder sig i Nibe. Herfra har solgt mange golfbolde og tøj til fremragende priser. Vi kører oftest med tilbud du helt sikkert finder interessant. Vi er også meget kendt for vores billige golfhandsker, som laves i en ordentligt og slidstærkt materiale, hvori man kan få logo eller billede på. – Lige efter jeres ønske.

Benyt Sjoot.dk næste gang i skal have et billigt og godt produkt. Har i nogle spørgsmål er i mere end velkommen til at skrive eller ringe ind til os. Vi vil med glæde besvare alle de spørgsmål i kan have.

Sidst men ikke mindst er vi registreret og beskyttet varemærke i Danmark og hele EU.