Girafsliber

Girafsliber til dine renoverings projekter

Hvad er en girafsliber

En girafsliber er et stykke professionelt værktøj der bliver din nye bedste ven når store overflader skal slibes. Girafsliberen er udformet således at det roterende slibehoved er sat på en lang ''hals''. Den lange hals på girafsliberen gør det muligt at nå besværlige steder hvor det ikke kan lade sig gøre med traditionelle håndslibere.

Fordele ved en girafsliber

Fordelene ved girafslibere er mange. Det er et utroligt kraftfuldt værktøj når der skal slibes store overflader såsom eksempelvis vægge eller facader. Da girafsliberen har det forlængede hoved giver det mulighed for at nå de fleste steder. Ofte har girafsliberen et fleksibelt hoved, så det er muligt at justere alt efter den overflade der bliver bearbejdet. Derudover kan man få leveret girafsliberen med kantskær, så den kan komme tæt på kanterne. Med en girafsliber sparer du oceaner af tid på dit slibe projekt.

Bach-P din leverandør af slibematerialer

Hos Bach-p Slibematerialer har vi alt hvad hjertet begærer indenfor slibematerialer. Vi leverer til de mest gængse brancher i Danmark og er således leveringsdygtige indenfor udstyr til malerbranchen, træindustrien og meget mere. Hop ind på vores hjemmesider og se vores udvalg af produkter.