KF Multiservice kan hjælpe dig med både fliserens, algebehandling og vinduesvask

Fliserens og Vinduesvask i Kolding

Vinduespudsning er en disciplin mange har lært som barn for at hjælpe til derhjemme. Når voksenlivet har meldt sin ankomst, er det dog ikke altid at man kan finde tiden til at give alle husets vinduer en pudsning – og selvom man har tid, så har man ikke udstyret til at kunne gøre det effektivt.

KF Multiservice hjælper kunder i Kolding området med at få sine rene vinduer tilbage. Om det skyldes saltvand fra Kolding Fjord eller blot generelt snavs, så kommer jeg gerne ud og alle dine vinduer en vinduesvask. Jeg går meget op i at mit arbejde bliver gjort så effektivt, som overhovedet muligt – så slipper du for at skulle have besøg af vinduespudser hver måned og får vinduer, som holder deres glans uden striber og kalk.

Jeg bruger hverken sæbe eller kemikalier – alt køres igennem mit rentvandsanlæg, som er nok til at fjerne alt genstridigt snavs. Sådan skåner jeg både miljøet og jer for skadelige kemikalier – uden at gå på kompromis med rene og smukke vinduer. Jeg tilbyder vinduesvask fra 20kr pr. vindue – men kontakt mig og få et uforpligtende tilbud, så finder vi en pris som vi begge kan være glade for.

Fliserens i Kolding

Jeg tilbyder en lang række services – ikke kun vinduesrens. Fliser er et overset punkt på en husstand. Mange efterlader desværre deres fliser i naturens hænder og det ender ofte i mørke og triste fliser – måske endda med alger og mos. Med KF Multiservice får du dine smukke fliser tilbage igen.

Når jeg kommer forbi til en fliserens i Kolding, så tager jeg alt mit udstyr med. Det betyder at jeg hurtigt og effektivt kan give dig dine fliser et flot resultat. Ligesom med Vinduesvask, så bruger jeg ikke kemikalier for at få gjort dine fliser pæne. Jeg bruger kun godkendte produkter og en højtryksrenser – din garanti for at du og dine børn kan lege trygt på fliserne uden frygt for at tage skade af farlige kemikalier. Jeg tilbyder fliserens fra 37kr. pr. kvm – men tag fat i mig i dag og få et uforpligtende tilbud.

Regions