CoolTech Fedtfrysning

Fedtfrysning, nu helt uden kirurgi

Fedtfrysning går i alt sin enkelthed ud på, at man fryser de uønskede fedtdepoter væk. Det foregår fuldstændig uden kirurgisk indgreb og helt uden smerter. Det betyder altså også, at der ingen bivirkninger er, i modsætning til et indgreb, hvor du skal hvile dig i flere dage efter operationen. Efter CoolTech fedtfrysning er der ingen restriktioner eller brug for hvile - Dette betyder, at du endda kan tage på arbejde dagen efter behandlingen.

Det er en relativt ny behandling og derfor noget der også først er blevet udbudt de senere år - Det er på trods af dette utrolig populært, og nu derfor også en behandling der bliver udbudt på nærmest alle klinikker. Og altså også nu hos Hudlægens Kosmetiske Klinik i Karlslunde. Her har de utrolig god erfaring med denne behandling. Du kan se før og efter billeder her.

Fordele ved CoolTech fedtfrysning

• 70 minutters behandling
  • Op mod 25% fedtreduktion
  • Fuldstændig smertefri behandling
  • Mulighed for at arbejde eller slappe af imens
  • Ikke brug for bedøvelse
  • Klinisk testet ved over 1.000.000 behandlinger

Det er muligt at behandle på bl.a. mave, flanker, dansehåndtag, BH-dellen, inder/ydre lår, under ballerne, knæ, mandebryster og overarme.

Hvem henvender fedtfrysning sig til

Fedtfrysning henvender sig rigtig godt til de personer der har genstridige fedtdepoter et specifikt sted på kroppen, da det er en behandling der fokusere på ét område.

Det er en perfekt måde at bestemme, hvilke fedtdepoter, der skal væk, som godt kan være svært i forhold til motionering og diæter.

Hvordan kommer effekten?

Da fedtfrysning går ud på, at fryse helt ned til -7 grader, hvor kun fedtcellerne fjernes har det en utrolig god effekt på kroppen - Her vil du ved en enkelt behandling se op mod 25% af fedtcellerne være nedbrudt. Udskillelsen af fedtcellerne kommer efter op mod 12 uger og det er altså derfor først der, du vil se det endelige resultat. Herefter kan det også behandles igen, hvis det er nødvendigt.

Er du i tvivl om, hvorledes dette kan være til gavn for dig, så tøv ikke med at kontakte din klinik og forhør dig. Afhængig af dine behov, så kan en fedtfrysning virkelig være en succeshistorie.

Du kan blandt andet få kyndig behandling og sparring hos Hudlægens Kosmetiske Klinik i Karlslunde nær Roskilde. Her er der blandt også mulighed for hårfjerning, fjernelse af pigmentpletter, kleresca treatment, rynkebehandlinger og meget andet.

Hudlægens Kosmetikse Klinik ligger i Karslunde og er en af de førende klinikker inden for skønhedsbehandlinger. Der behandles inden for alt lige fra pigmentpletter, hårfjerning, hudforyngelse via kleresca, fillers o.l.

De har mange års erfaring inden for skønhedsbehandlinger, så tøv ikke med at hør omkring dine behov.