Maler i Roskilde og Ringsted

Få hjælp af en professionel maler i Roskilde og Ringsted med mere end 35 års erfaring.

Maler-Skorp er en maler med mere end 35 års erfaring, hvor han har lavet over 250 opgaver. Projekterne har været i mange forskellige størrelser og støbninger, så erfaring er rigtig bred og stor.

Denne form for erfaring er svær og finde, så den finder ham til gode når han skal male, hvor han ligeledes har mange forskellige maleropgaver. Derfor kan han næsten tage alle slags opgaver ind for jer derude.

Ud over dette er Maler-Skorp altid ærlig med hans evner, og hvis han ikke kan fuldføre opgaven med fuld tilfredshed, så oplyser han dette til kunden. Han lever af glade og tilfredse kunder. Derfor står han på mål for hans arbejde er yderst professionelt og kvalitetsbevidst. Han maler til kunderne er tilfredse.

Maler-Skorp maler både til private og erhvervslivet. Malerfirmaet Maler-Skorp har lavet en del arbejde for andelsforeninger, organisationer og diverse virksomheder i og omkring hele Sjælland. Han har blandt andet været med til at dekorere Næsborg Fondens lokaler med en yderst spændende specialtapetsering.

Han har også erfaring med diverse specialopgaver for private kunder., der ønsket en specialtapetsering. Så hvis i har special ønsker til jeres næste maleopgave eller tapetsering, så tøv ikke med at kontakte Maler-Skorp.

Maler-Skorp tager sig altid god tid til at lytte til kundens ønsker og behov, så han ved præcis, hvordan arbejdet skal udføres. Planlægningsfasen er nemlig yderst vigtig, da det er med til at sikre, at arbejdet bliver, som forventet for jer derude.

Kontakt Maler-Skorp næst gang for en uforpligtende snak om jeres ønsker. Så kan i sammen spore jer ind på jeres ønskede resultat.

Har i et projekt der kræver forskellige håndværkere i forbindelse med et renoveringsprojekt, så kan Maler-Skorp hjælpe jer. Han samarbejder nemlig med mange super dygtige håndværkere med mange års erfaring.

Regions