Din byggetekniske rådgiver i København

Din byggetekniske rådgiver i København

Som ejendomsejer af ejer- eller andelsboligforeninger, kan man hurtigt stå i en uvant situation, hvor en udlejer ønsker en handling, som man ikke har lavet før. Dette kan blandt andet være udskiftning af vindue, nye fuger eller renovering af luftrum. Da mange ejendomsejere i dag har en anden funktionstitel til dagligdag, så kan man hurtigt komme på udebane, hvis man som politimand skal rådgive en udlejer om renovering. Derfor tilbyder Bygningsraad at varetage alt den byggetekniske rådgivning til ejendomsejere, så de uvante situationer bliver håndteret af garvede og erfarende personer. Hos Bygningsraad går vi op i den totale oplevelse, så vi kommer også gerne ud og løser gængse problemer og udfordringer.

Få mere ud af arealerne

Lejlighederne, som er tættest på taget, har i de fleste tilfælde mulighed for at blive udbygget igennem et tomt loftrum. Et loftrum for de fleste lejlighedskomplekser er brugt til opbevaring eller blot tom plads til isolering. Som din byggetekniske rådgiver ville vi kunne give en vurdering på hvad det vil kræve at få renovereret de øverste lag af etagen, så der kan udvikles flere lejligheder eller gives flere kvadratmeter til de nuværende lejligheder. Vi kommer med alt vores erfaring og kendskab til branchen, så du slipper for at skulle læse lovgivning og ansøge om tilladelser.

Vi hjælper med alt

Når vi danner samarbejde, så er der er ingen opgaver der er for små. Vi kommer gerne ud og finder en løsning på et ødelagt vindue eller sikrer en vedligeholdelsesplan. Med en vedligeholdelsesplan sørger du for at alle lejligheder er beboelige, men også kortlægning af alle forbedringer, som burde fikses og forbedringer, som man kan fikse. På den måde kan du fokusere på dit liv og arbejde.

Alt i alt, sørger Bygningsraad for at du kan slappe af og lade os om det administrative og udøvende arbejde i at have lejligheder.