Det Grønne Køkken & That take away

Det grønne køkken & Thai Take Away

DET GRØNNE KØKKEN & THAI TAKE AWAY

Startede første gang tilbage i 2013 i Rosengårdscentret i Odense på Fyn. Det var første butik ud af mange.

Lige siden opstart, er der kommet flere restauranter på banen. Vi er stolte over at have mange glade og tilfredse kunder der har besøgt vores butikker. Du kan se vores Facebookside her. Se vores gode bedømmelser fra mange forskellige kunder.

DET GRØNNE KØKKEN & THAI TAKE AWAY

BYDER ALLE VELKOMMEN

Vi tilbyder måltider der særligt har fokus på det østlige- og asiatiske køkkener. Vores fantastiske retter i form af Pad Thai, Pad Krapow, Panang karry, vores tyrkiske retter såsom Sarma, Sigara boregi og sidst men ikke mindst vores lækrer græske retter som Tzatziki og meget mere.

Vores mad bliver altid tilberedt fra bunden af og vi laver det selv. Vi benytter ikke alle mulige slags tilsætningsstoffer såsom konserveringsmidler sådan maden kan holde længere. Friskhed og kvalitet sætter vi en ære i og derfor laver vi maden med hyppige frekvenser og lægger det ud.

Konceptet er enkelt. I som kunder har frihed til selv at vælge mellem mængde, variation samt prisen på jeres lækre måltider. Det er kun fantasien der sætter grænser for, hvordan i vil anrette samt sammensætte jeres måltid.

OM VORES FANTASTISKE BUFFET

Vi køber altid friske ingredienser, samt krydderier der eksotiske fra mange forskellige verdensdele. Alt dette og meget mere kombineret i et.

Vores hjemmelavede retter og salater bliver tilberedt hverdag og indeholder ingen konserveringsmidler. Vi har stor fokus på friskhed og smag, som giver en høj kundetilfredshed. Det er yderst vigtigt for os at tilbyde velsmagende og friske retter, som vi altid kan stå inde for og være stolte af at servere.

Vores mål med vores buffet er at bringe alt det gode fra østen sammen. Vi køber ikke færdiglavede retter, men laver dem selv fra bunden af.

Prisen er afhængig af jer. I bestemmer variationerne og prisen. Derfor kan i selv styre, hvad og hvor meget i vil have.

Se vores hjemmeside her