De små mirakler

De små mirakler

Oplev Soul & Body Massage i Middelfart – Det er her du opnår en tættere forbindelse til din krop og dit sind. Emnet berør fag som Muskelterapi, Healing og Clairvoyance. Det handler om at føre energi ind i de områder af din krop der har brug for det.

Det drejer sig om at få en oplevelse af både at blive masseret og healet på samme tid. Det er til for at løsne op i de områder af din krop som kan føles låste. Det kan være du har nogle daglige smerter som du ikke kan italesætte, eller som du ikke kan komme af med. Det er her Soul & Body Massage i Middelfart kan være til gavn for dig.

Det skaber en forandring i din dagligdag når du får løst op i de stramme og låste områder. Det er en større synergi der udgør vores system. Nogle smerter kan være forsaget af nogle underbevidste spændinger rundt om i kroppen, evt. pga. stress eller andre ubearbejdede følelser.

Hvordan fungerer det helt praktisk?

Ydelsen fungerer således at det tager en time og du betaler 700 ,- kr. for behandlingen. Det er således en kropsmassage fra top til tå, dvs. fra ansigt til fødder. Det giver en ro i kroppen og via Chakra-viden kan behandleren tolke og aflæse din krop og derigennem fjerne psykisk og fysiske begrænsninger. Det er med til at sætte selvudvikling i gang, på en mere kropslig måde.

Hvordan ved jeg om jeg har brug for Soul & Body Massage?

Hvis du oplever at du har nogle låste områder i din kro – det kan være at din krop føles tung eller at du mangler den energi du følte du havde da du var yngre. Sådan skal det ikke være. Du skal føle at din krop arbejder med dig og ikke mod dig.

Har du symptomer som du ikke kan forklare og eller som du har været ved lægen med, men hvor det ikke havde nogen mærkbar effekt?

Ja så er Soul & Body Massage noget for dig!

Vh

ErhvervsHjemmesider.dk er et full service webbureau, der hjælper de mindre erhvervsdrivende med at få online success. Dette gør vi ved at skabe moderne og responsive hjemmesider samt webshops og markedsføring.