Helly Hansen Archive & Martin Asbjørn

De nyeste styles fra Helly Hansen Archive & Martin Asbjørn

WO CLÉ er en danskejet concept store med et stort udvalg af inspirerende og ekstraordinære brands fra hele verden. Virksomheden har til formål at skabe et univers, hvor mode, livstil og kunst mødes og går op i en højere enhed. De prioriterer bæredygtighed, stil og arbejdsvilkår i deres søgen verden over efter brands, som de kan stå 100% inde for.

WO CLÉ har en fysisk butik placeret på havnen i Aarhus Ø. De driver ved siden af en online webshop, hvor kunderne finder hele udvalget af de populære brands. Virksomheden indkøber de nyeste kollektioner fra de brands, som forhandles i butikken og på webshoppen. De nyeste brands på hylden er Helly Hansen Archive og Martin Asbjørn, som WO CLÉ netop er begyndt at lagerføre.

Helly Hansen Archive

HH-118389225-203 Archive SS21 er den nyeste kollektion fra Helly Hansen. Tøjet er inspireret af Helly Hansens mere end 140 års historie kombineret med den nyeste teknologi såsom Shell-tcknology og ultrasonic taped sømme som typisk er brugt ved sejlads.

Helly Hansen Archive er et spændende brand, som der kan læses mere om wocle.dk/hh-archive

Martin Asbjørn

Martin Asbjørn er en dansk designer, som er mest kendt for sin casual-chic stil. I den nyeste SS21 kollektion er Martin Asbjørn inspireret af filmstjerner fra 1970’erne og deres udseende.

Hele kollektionen er bæredygtig, hvor der genbruges organiske bomuldsstoffer og overskydende møbelstoffer i produktionen.

læs mere her wocle.dk/martin-asbjoern-ss21