Dansk Køkkenfornyelse med renovering af dit køkken

Dansk Køkkenfornyelse med renovering af dit køkken

​I hele nord- og midtjylland foretages der køkkenrenovering af Dansk Køkkenfornyelse. En køkkenrenovering er i takt med de moderne tider, blevet mere og mere populært. Dykker man ned i grundende til dette, så er det egentlig meget forståeligt. Du kan shine selv de mest slidte køkkener op på en brøkdel af tiden det tager at få et helt nyt køkken - Og det er endda også langt billigere.

Fordele ved Køkkenfornyelse

Fordelene er mange når dit køkken måske skal have en lille opdatering eller du egentlig bare gerne vil have et nyt look.

• Køkkenet kan monteres på kun 1 dag
  • Bestem præcis, hvordan du vil have det - Det kan tilpasses alle køkkener
  • Meget billigere, da alle installationer er der i forvejen
  • Nem måde at få skiftet dine låger, bordplade samt hårde hvidevarer

Faktisk er det kun fantasien der sætter grænser, men stikker det hele af, så er Dansk Køkkenfornyelse der til at guide, hvordan dine behov kan blive dækket tilfredsstillende.​

Køkkenrenovering fuldstændig efter dine behov

Alt kan udskiftes. Skal du have nye under- og/eller højskabe? Nye låger? Nye skuffer? Nye greb? Ny bordplade? Alt sammen kan fås i moderne eller klassiske løsninger. Samtidig kan bordpladen blive ​lavet i laminat, træ, komposit, keramik, dekton og stål. Det er selvfølgelig alt sammen i det bedste kvalitet.

Du kan altså, på kun 1 dag, sidde i, hvad der føles som et helt nyt køkken. Der er altså ingen grund til at spare op til et helt nyt køkken, hvor alt skal rives ned og bygges op igen, her får du fornyelse på en nem og sikker måde.

Køkkenbussen kommer forbi dig

Dansk Køkkenfornyelse yder også ganske uforpligtende samtale og dette er endda med en køkkenbus, der kommer ud til dig. Denne køkkenbus indeholder alle de populære løsninger, så du fysisk kan se, hvordan dit køkken kan komme til at se ud.

Dette er en rigtig god måde, at få en snak samt efterfølgende tilbud.

Er du det mindste i tvivl om dine behov, eller dette er noget for dig, så tøv endelig ikke med at kontakte Dansk Køkkenfornyelse og køkkenbussen. Samtalen er ganske gratis og rådene er mange.

Dansk Køkkenfornyelse er et relativt nyt firma bosiddende i Aabybro. Virksomheden dækker hele nord- og midtjylland. De tilbyder professionelt udførte løsninger med stort og flot udvalg af køkken-, bad- og garderobefornyelser.

Konceptet er simpelt - Kunderne mødes i hjemmet med køkkenbussen. På denne måde fås det bedste udgangspunkt for et godt samarbejde og en god aftale. Det hele starter med et gratis og uforpligtende møde, hvor der gives en samlet pris på løsningen.