Borydderen.dk: "Få ryddet dødsboet uden alt besværet"

Borydderen.dk: "Få ryddet dødsboet uden alt besværet"

Borydderen har gjort en dyd ud af, at købe og rydde dødsboer. De har stor erfaring med, at købe både hele dødsboer, men også dele eller eventuelt bare effekterne. Mere end 20 års erfaring er din garanti, for at det hele går ordentligt til.

Det er ikke altid let at få ryddet et bo, hvor en af dine kære er døde. Men det skal jo gøres, og kan du ikke magte det selv, så står borydderen klar til at hjælpe dig. Her går de ind og sørger for alt, hvad der skal til, når et bo skal ryddes efter en afdød, så der er klar til at flytte nye ind. Dette dækker over:

• Slutrengøring samt fejning
  • Total rydning
  • Rydning af loftrum, garage, kælderum
  • Fjernelse af alle søm, skruer, gardiner
  • Aflæsning af el, and og varme
  • Afmelding af telefon, tv og internet
  • Aflevering af hjælper til kommunen
  • Aflevering af arvestykker
  • Aflevering af nøgler
  • Transport til arvestykker

​Overlad trygt alt til de professionelle

Borydderen kan nemt og hurtigt sørge for at købe samt rydde jeres dødsbo. I sparer altså alt den tid det tager at rydde døsboet, at sælge alle de ting der nu skal sælges og flytte det hele. Alt der skal arves, kan selvfølgelig blive taget med inden borydderen får adgang til boligen. De køber også gerne effekterne såsom møbler i teak og palisander, ældre lamper, antikviteter, smykker, diverse samleobjekter, design af møbelkunst, guld og sølvtøj m.m.

Er du i tvivl om, om tingene er noget værd, så spørg gerne borydderen - De betaler en god pris, så du ikke skal stå med det hårde arbejde at sælge det.

Dødsboerne bliver ryddet fra dag til dag og telefonen er døgnbemandet, så du altid kan få kyndig vejledning. Ring gerne i dag og få dig et uforpligtende tilbud på at få ryddet dit dødsbo.

Borydderen.dk har over 20 års erfaring med borydning i København og på Sjælland. Erfaringen og ekspertisen er stor inden for køb og rydning af dødsbo. De står altid klar med vejledning og hjælp til dine behov.