Billige kontorstole fra Kontorplus

Billige kontorstole fra Kontorplus

Kontorplus er en dansk virksomhed, som befinder sig på Sjælland. Vi er en webshop der sælger nye og brugte kontorstole til super skarpe priser og tilbud. Vi har mange års erfaring fra denne branche.

Hvorfor skal i vælge Kontorplus?
1. Alle stole er gennemgået for fejl og mangler

2. 14 dages fuld returret

3. hurtig levering 1-3 hverdage

4. Fri levering til døren

5. godkendt betalingssystem

6. 2 års garanti på vores produkter

Vi har produkter fra de førende brands såsom: BackApp, Dynamo, Håg, Vitra, Kinnarps RH, Swopper, Vela stole samt mange andre mærker. Ud over vi sælger nye og brugte kontrostole, sælger vi også konferencemøbler, ergotec sadelstole, lamper og vi foretager ompolstring af jeres gamle kontorstole så de bliver som nye.

Et af de brands vi har mange produkter af, er Håg. Her har vi super skarpe priser og fantastiske tilbud på mange produkter indenfor Håg.

Kontorplus går ikke på kompromis med kvaliteten. Vi har gennem årerne solgt mange nye og brugte kontorstole. Vores priser er billige.

Har i nogle kontorstole, som i skal af med?
Er jeres firma på udkig efter nye kontorstole, vil vi meget gerne give jer et bud på jeres gamle kontorstole. Kontorplus vil herefter renovere flest mulige stole, således at andre brugere også kan få glæde af dem. Kontakt os og få markedets bedste pris på jeres stole. Vi henter hurtig og betaling før afhentning er muligt.

Vores Ergotec Sadelstole, som er ergonomisk, har vi nogle fantastiske priser på. Denne stol er ideel og udviklet i samarbejde med fysioterapeuter, med det formål at give optimal støtte og arbejdsfrihed for alle.

Tøv ikke med at kontakte os, hvis i har nogle spørgsmål. Hvis i vil købe en større portion af vores produkter, skal i blot ringe ind og vi kan finde ud af dette via EAN-nr. Kontorplus altid super skarpe priser og tilbud.