Belladonna-aalborg - Tøj til kvinder fra de førende brands

Belladonna-aalborg - Tøj til kvinder fra de førende brands

Bella Donna – din foretrukne kvindetøjsbutik

Bella Donna Aalborg er en alsidig kvindetøjsbutik, og kan altid præsentere de nyeste trends inden for branchen. Bella Donna sælger sit eget tøjbrand, men kan også præsentere andre spændende brands som blandt andet Ilse Jacobsen, Rock And Blue og DANMWEAR.

Bella Donna tilbyder et bredt katalog af sortiment til kvinder som spænder bredt fra kjoler, jakker og fodtøj til accessories som bælter, handsker, tørklæder og mere endnu. Hold desuden øje med vores udsalgskategori, hvor vi jævnligt har stærkt prisnedsatte varer.

Med over 30 års brancheerfaring står Bella Donnas kompetente personale altid parat med gode råd, tips og vejledning til produkterne. Du vil med andre ord opleve en kundeservice i verdensklasse ved henvendelse til Bella Donna. Vi gør en ære i at sikre en høj tilfredshed hos alle typer af kunder, og supporterer derfor også gerne med sammensætning af garderobe eller andet.

Bella Donna er en danskejet butik beliggende i Aalborg, men sælger også via vores webshop www.belladonna-aalborg.dk. Ved et køb hos os kan du forvente en hurtig levering på mellem 1 og 3 hverdage samt. en billig fragtpris. Du vil desuden have 14 dages fuld returret på alle produkter som du har købt. Skulle du støde på problemer under eller efter købsprocessen står vores kompetente medarbejdere klar til at hjælpe dig. Du kan vælge at skrive eller ringe til os.

Vi holder løbende vores kundebase opdateret på tilbud, udsalgsvarer, nyheder og konkurrencer gennem vores nyhedsbrev. Vi anbefaler alle vores nuværende og potentielle kunder at tilmelde nyhedsbrevet på hjemmesiden, så vi kan kommunikere alle de lækre tilbud og nye varer ud til jer.

Er din interesse blevet vækket? Smut forbi vores butik eller webshop og find fantastiske produkter, som du med garanti vil blive glad for. Vi sælger til mange målgrupper, og du vil med garanti ikke blive skuffet.